رییس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش وپرورش استان کرمانشاه معرفی شد

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در آیینی منوچهر خانی را به عنوان رییس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان معرفی کرد.

کد مطلب: ۳۸۶۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سلیمان محبی با تاکید بر عظمت و بزرگی شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: خدمت به فرزندان و دانش آموزان شاهد، ارج نهادن ایثار، گذشت و فداکاری ایثارگران است.
وی ادامه داد: ایثارگران در دوران دفاع مقدس سخت ترین شرایط را دیده و تجربه کرده اند، بنابراین می توان گفت خدمت در این اداره می تواند به نوعی در پاسداشت رشادت های آنها تاثیر گذار باشد.
محبی در ادامه منوچهر خانی را به عنوان رییس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمانشاه معرفی و از زحمت ها و تلاش های علی محمد عزیزی که به بازنشستگی نایل شد تشکر و قدردانی کرد.
از سوابق تحصیلی و شغلی منوچهر خانی می توان به دارا بودن مدرک فوق لیسانس فلسفه تعلیم و تربیت و همچنین فعالیت در مدارس شاهد در پست های مربی پرورشی، دبیر و مشاور، کارشناس و کارشناس مسوول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و کارشناس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان و حضور و فعالیت در مدارس خارج از کشور اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار