معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان خمین:

بازگشایی مدارس باید زمان ایجاد انگیزه و شعف در دانش آموزان باشد

خبرگزاری پانا: معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان خمین گفت: مهرماه فصل بازگشایی مدارس و زمان به بار نشستن اندیشه های زلال، ایجاد انگیزه، شور و شعف در دانش آموزان است.

کد مطلب: ۳۸۵۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مهدی حیدری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خمین با اشاره به موارد 9 گانه ای که از سوی استانداری به مناطق آموزش و پرورش ابلاغ شده است افزود: رنگ آمیزی و شاداب سازی کلاس ها و راهروها، رنگ آمیزی فضاهای داخلی مدارس و تعبیه آبخوری ها و سرویس های بهداشتی مدارس، بازبینی و مرمت وسایل گرمایشی و سرمایشی و رفع منابع فیزیکی معابر از جمله این موارد است.
وی انجام تمهیدات مختلف دانش آموزان نصب علائم هشدار دهنده و خط کشی، انجام تمهیدات لازم برای پیشگیری از بیماری های واگیردار، انجام تمهیدات لازم نسبت به دور کردن دوره گردان و دست فروشان، بحث سرویس مدارس و رعایت نکات ایمنی دانش آموزان و شرکت فعال مربوط به مراسم بازگشایی مدارس از دیگر موارد عنوان کرد.
معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان خمین با توجه به اقدامات صورت گرفته برای اجرای این موارد 9 گانه ادامه داد: در خصوص موارد مربوط به شهرداری و سرویس مدارس با سازمان حمل و نقل هماهنگ شده و سرویس مدارس با قیمت های مصوب از اول مهر ماه شروع به کار خواهد کرد.
وی بیان کرد: رنگ آمیزی و خط کشی عابر پیاده از اوایل شهریورماه شروع می شود و نصب سرعت گیر باید در شورای ترافیک مطرح تا اقدام شود.
معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان خمین اضافه کرد: همچنین با ستاد سرویس ها جلسه داشته ایم که قیمت ها در مسیرهای طی شده سال های قبل 10 درصد افزایش یافته است.
حیدری ابراز داشت: بزرگترین دغدغه در پروژه مهر وضعیت سرویس ها است لذا ماشین های سرویس ها باید دارای کارت صلاحیت از سوی سازمان حمل و نقل داشته باشند.
وی گفت: مراسم نمادین بازگشایی مدارس ویژه شکوفه ها از ساعت 9 و 30 دقیقه 31 شهریور ماه در آموزشگاه حاج معتمدی و روز اول مهرماه در آموزشگاه فرزانه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار