تا هفته دولت سال آینده؛

رادار هواشناسی اردبیل بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری پانا مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز رادار هواشناسی اردبیل تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

کد مطلب: ۳۸۴۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ، علی دولتی مهر درجریان بازدید از وضعیت احداث زیرساخت های نصب رادار ،تصریح کرد: برای تکمیل و تجهیز زیرساخت ها ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه خود رادار خریداری شده و تا یک ماه آینده از گمرک ترخیص می شود، اضافه کرد: تامین زیر ساخت ها از جمله مکان یابی، برج رادار، برق مورد نیاز و جاده سازی با اعتبارات استانی انجام خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان با اشاره به نتیجه مطلوب پدافند غیرعامل این پروژه، تصریح کرد: تامین اعتبار این پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی است و سازمان هواشناسی نیز تامین بخشی از آن را عهده دار شده است.

دولتی مهر تاکیدکرد در صورت مساعدت استان و با تامین اعتبار برای تکمیل زیرساخت ها می توانیم هفته دولت سال آینده این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

مدیر کل هواشناسی استان به تغییرات و تنوع جوی در استان اشاره کرد و متذکر شد: در چنین شرایطی ما نیازمند پایش عمودی جو هستیم تا بتوانیم سطح کیفی پیش بینی و پیش آگاهی های هواشناسی را ارتقا دهیم.

به گفته دولتی مهر نصب رادار هواشناسی برای اقلیم این استان یک ضرورت است و راه اندازی آن به جد دنبال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار