با دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی؛

اهدا و دریافت هدایا در سفر و مأموریت برای مسئولان تعزیرات ممنوع شد

خبرگزاری پانا: با دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اهداء و دریافت هدایا در سفر و مأموریت برای مسئولان این سازمان ممنوع شد.

کد مطلب: ۳۸۲۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علیرضا جمشیدی معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی طی دستوری ممنوعیت دریافت هر گونه هدایا در سفرها و مأموریت‌های مسئولان این سازمان را خواستار شد.
بر همین اساس غلامرضا حیدری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی طی بخشنامه‌ای به معاونان و مدیران ستادی و اجرایی این سازمان، اهداء و دریافت هدایا را ممنوع اعلام کرد.

متن بخشنامه به شرح ذیل است:

در راستای فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و به منظور رعایت صرفه و صلاح هرچه بیشتر بیت‌المال و با عنایت به وضعیت موجود بودجه‌ای کشور و اعتبارات سازمان، ضروری است مدیران اجرایی ادارات کل سراسر کشور از اهدای سوغات و هدایا به مسئولان ستاد مرکزی که به مأموریت‌ها و یا بازدیدهای استانی اعزام می‌شوند، خوداری کنند.

همچنین قبول هدیه و سوغات توسط مسئولین کل ادارات اجرایی که برای سرکشی و نظارت بر حسن انجام امور محوله به مناطق تحت پوشش خود مراجعت می‌کنند نیز ممنوع است.

ضمناً مسئولیت حسن اجرای این بخشنامه به عهده معاونین و مدیران کل محترم استانژ ها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار