استاندار اصفهان:

توسعه ی گردشگری و معدن محور توجه شهرستان خور و بیابانک باشد

خبرگزاری پانا : استاندار اصفهان گفت : باید صنعت گردشگری یكی از محورهای توسعه ی شهرستان خور و بیابانک باشد ودر این راستا تشكیل كارگروه گردشگری می تواند مثمر ثمر باشد.

کد مطلب: ۳۷۹۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا، دكتر رسول زرگرپور در جلسه ای با حضور برخی از فعالان اقتصادی شهرستان خور و بیابانك با تاكید بر توسعه ی صنعت گردشگری در این شهرستان، گفت: باید صنعت گردشگری یكی از محورهای توسعه ی این شهرستان قرار گیرد و در این راستا تشكیل كارگروه گردشگری می تواند مثمر ثمر باشد.
رسول زرگرپور با بیان اینكه دولت توجه ویژه ای به توسعه ی گردشگری دارد، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان ۴۰میلیارد تومان برای ۲ سال به بخش گردشگری اختصاص یافت.
استاندار اصفهان توسعه ی بخش معدن را از دیگر محورهای توسعه ی این شهرستان عنوان كرد و افزود: خوشبختانه امروز در بازدید از معادن شاهد بودیم كه توسعه این بخش می تواند در توسعه ی اشتغال و همچنین اقتصاد منطقه تاثیرگذار باشد.
زرگرپور در ادامه به فعالیت شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و همچنین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اشاره كرد و افزود: تاكنون ۹۵ درصد از مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اجرایی شده است و اگر موضوعاتی جنبه ی ملی داشته باشد برای تصویب به تهران فرستاده خواهد شد.
مدیر ارشد استان با بیان اینكه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سفر رئیس جمهور محترم به اصفهان ابلاغ شد، گفت: مسائل و مشكلات واحدهای اقتصادی در بخش های تخصصی تجزیه و تحلیل می شوند و در این ستاد مشكلات آن ها بررسی خواهد شد.
استاندار اصفهان عنوان نمود: واحدهای اقتصادی در صورت ارائه ی طرح ها و پیشنهادات خود با تعهد اشتغال به آن ها تسهیلات ارائه و از آن ها حمایت خواهد شد.
زرگرپور در پایان با اشاره به سیاست های خارجی دولت گفت: توسعه ی سیاست خارجی می تواند بستر را برای حركت بیشتر فراهم نمایند و امیدواریم با توافق نهایی هسته ای این بستر بهتر و بیشتر فراهم گردد.
در این جلسه پس از استماع پیشنهادات و نظرات فعالان اقتصادی منطقه مقرر گردید كه مسائل و مشكلات و راهكارها از طریق اتحادیه ها و تشكل ها به شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ارسال گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار