معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور :

شهرداری ها و دهیاری ها بیش از پنج هزار میلیارد ریال اعتبار گرفتند

خبرگزاری پانا: معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: در سه ماه اول سال جاری پنج هزار و 380 میلیارد ریال بین شهرداری ها و دهیاری های کشور توزیع شد.

کد مطلب: ۳۷۵۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اسد معانی در جریان بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری مشگین شهر افزود: در این مدت 73 هزار و 500 میلیارد ریال نیز در اختیار سازمان های اتوبوسرانی قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: منابع مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بیشتر از محل ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده تامین می شود و پیش بینی می شود مبلغ واریزی به حساب شهرداری ها و دهیاری های کشور تا پایان سال جاری افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: امسال اولویت اصلی این سازمان توسعه ، عمران و آبادانی شهرهای زیر یکصد هزار نفر و مناطق کمتر توسعه یافته است.

معانی افزود: تجهیز شهرداری ها و دهیاری ها به خودروهای سبک و سنگین و قراردادن ست های امداد و نجات در اختیار آنها از جمله اقدامات این سازمان در سال جاری خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به افزایش قابل توجه گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان مشگین شهر نسبت به ارائه کمک های مالی بیشتر و تجهیز شهرداری مشگین شهر قول مساعد داد.

گفتنی است: شهرستان مشگین شهر در 85 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار