اختتامیه شهرآورد علمی نخبگان دانش آموز در شیراز برگزار شد

خبرگزاری پانا: مدیر علمی سازمان بسیج دانش آموزی فارس در آیین برگزاری اختتامیه شهرآورد علمی نخبگان دانش آموز در شیراز گفت:این شهرآورد یک کار نو و تازه است که برای اولین بار توسط بسیج دانش آموزی انجام شده و امسال به صورت آزمایشی در شیراز انجام شده که سال آینده استان و کشور برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۷۳۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مسعود حسن پور در آیین اختتامیه شهرآورد علمی نخبگان دانش آموز در شیراز اظهار داشت: شهرآورد علمی نخبگان با هدف برگزاری برنامه ای خاص برای مدرسه تیزهوشان پایه ریزی شده است.
مدیر علمی سازمان بسیج دانش آموزی فارس افزود: این شهرآورد در پنج درس ریاضی، فیزیک، شیمی ، عربی ، زیست و به صورت تک درس برگزار شده است.
حسن پور ابراز داشت: شهرآورد علمی نخبگان در دو مرحله برگزار شده است که در مرحله اول دانش آموزان در آزمونی کتبی شرکت کرده اند که 40 دختر و پسر به مرحله دوم راه یافته اند که در مرحله دوم دانش آموزان از نظر هوش اجتماعی و هیجانی با ارئه مبحث درسی به صورت کنفرانس و حل مسئله در مقابل شرکت کنندگان در شهر آورد و داوران به چالش کشیده شدند.
حسن پور در پایان یادآور شد: این شهرآورد یک کار نو و تازه است که برای اولین بار توسط بسیج دانش آموزی انجام شده و امسال به صورت آزمایشی در شیراز انجام شده که سال آینده استان و کشور برگزار می شود.
شایان به ذکر است در این مراسم از دانش آموزان، مدیران مدارس، دبیران ومدارس برگزیده تجلیل و به آنها جوایزی اهدا شد.

خبرنگار: سیدعلیرضا ترابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار