پیام تبریک مدیر کل مازندران به مناسبت عید سعید فطر

خبرگزاری پانا:مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به پیشگاه مسلمانان جهان، ملت ایران و به ویژه فرهنگیان این استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۳۷۳۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سیدعلی قاسمی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، پیام تبریکی صادر کرد که متن کامل این پیام به شرح زیر است:

" شکرگزاریم که مجالی دست داد تا در ماه رمضان، عاشقانه با معبود به راز و نیاز یپردازیم و اینک در آستانه، نمایان شدن پرتو عید بزرگ فطر، تازگی در روح خود احساس کنیم و هستی دوباره و عاری از گناه را در وجود خویش تجربه کنیم.

ماه رمضان، ماه مهمانی خدای تعالی، فرصت بسیار شایسته ای بود تا زنگارها را از سینه های افسرده از معصیت، پاک نمایند. این موهبت الهی و چشمه جوشان رحمت حضرت حق، با سحرها و افطارهای رازناک و جلوه های معنوی خود، با شب های قدر و مناجات هایش، آدمی را سرچشمه اخلاص و تهذیب نفس رهنمون می کند. حیف است که این لحظات پرفضیلت به انتها رسید؛ اما به درگاه باریتعالی شکرگزاریم که مجالی دست داد تا در ماه رمضان عاشقانه با معبود به راز و نیاز بپردازیم و اینک در آستانه فرارسیدن عید خجسته فطر، تازگی دلپذیری در روح خود احساس و هستی دوباره و عاری از گناه را در وجود خویش تجربه می کنیم.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران به درگاه خداوند، عید سعید فطر را به پیشگاه مسلمانان جهان، ملت ایران و به ویژه فرهنگیان ارجمند استان مازندران تبریک و تهنیت عرض می نمایم."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار