معاون کمیته امداد خراسان جنوبی:

۸۴۸ پایگاه جمع‌آوری فطریه و کفاره در خراسان جنوبی برپا می‌شود

خبرگزاری پانا : معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی از استقرار تعداد ۸۴۸ پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری فطریه و کفاره در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۳۷۳۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا ، به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد خراسان جنوبی، سید رضا حسینی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به مردم روزه‌دار استان اظهار داشت: از این تعداد، 486 پایگاه در مساجد و مصلی‌های نماز عید فطر، 279 پایگاه درمیادین و معابر اصلی شهرها و روستاهای استان و 83 پایگاه در مراکز نیکوکاری وجوه زکات فطره روزه‌داران را جمع‌آوری می‌کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی افزود: براساس قانون زکات کشور مسئولیت جمع‌آوری و هزینه‌کرد زکات فطریه بر عهده ستاد زکات و کمیته امداد امام خمینی(ره) است.
حسینی گفت: به منظور دریافت فطریه و کفارات روزه‌داران پاکت‌هایی قبل از عید سعید فطر از طریق ادارات تابعه این نهاد در سطح استان توزیع شده است. مردم شریف استان، زکات فطره خود را در داخل این پاکت‌ها قرار داده و با قید رقم و نوع وجوه به پایگاه‌های این نهاد تحویل تا درنخستین فرصت به دست محرومان و نیازمندان واقعی برسد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان از خیران و نیکوکاران که درطول ماه مبارک رمضان و در طرح‌های مختلف این نهاد شامل اطعام و افطاری، سبد غذایی، حامی یابی طرح‌ها، مفتاح‌الجنه و غیره کمک‌هایی به مددجویان تحت حمایت و محرومان داشته‌اند قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار