کلاهبرداری زن شیاد در جلسات مذهبی

خبرگزاری پانا: رییس پلیس امنیت عمومی استان مرکزی از دستگیری زنی که با حضور در جلسات مذهبی و ادعای بیماری و داشتن فقر مالی اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان اراکی کرده بود، خبرداد.

کد مطلب: ۳۶۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ احمد عباسی دراین‌باره گفت: درپی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه زنی با هویت معلوم پس از حضور در جلسات مذهبی با ادعای کذب مانند فقر مالی وداشتن بیماری سرطان و... از احساسات مذهبی و معنوی افراد شرکت کننده به ویژه زنان سواستفاده و اقدام به شیادی از آنان کرده است، بررسی موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سرانجام در تحقیقات میدانی مشخص شد زن شیاد با استفاده از این شگرد اقلام و کالاهای بسیار زیادی جمع آوری و در منزل خود دپوکرده ، گفت: همچنین 10 مورد شکایت از وی به ثبت رسیده است.

رییس پلیس امنیت عمومی استان مرکزی افزود: در ادامه منزل متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد و به مقر انتظامی منتقل شد.

عباسی با بیان اینکه در بازجویی های انجام شده این زن به بزه ارتکابی اعتراف کرد، گفت: پرونده ای در این خصوص تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت و پس از آن به همراه متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار