تجلیل از غواصان شهید در بدرقه مثل ماه برای آسمان

خبرگزاری پانا: نمایش ˝مثل ماه برای آسمان˝ شب گذشته با تجلیل از 175 شهید غواص به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۳۶۰۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛کورش زارعی ، کارگردان نمایش مثل ماه برای آسمان شب گذشته 26 خرداد و پیش از آخرین اجرای این نمایش که با استقبال با شکوه تماشاگران همراه بود روی صحنه رفت واجرای این اثر نمایشی را به روح 175 غواص شهید تقدیم کرد.
این کارگردان و بازیگر تئاترگفت: نمایشی که به نام صاحب الزمان متبرک است همزمان با بدرقه 175 شهید بزرگوار به پایان می رسد. این نمایش را از سوی تمامی جامعه تئاتر کشورمان به این قهرمانان تقدیم می کنیم و یادشان را گرامی میداریم .
وی درپایان اجرای نمایش نیز با تشکر از هنرمندانی که در سالن حضور داشتند وبا قدردانی از استقبال بی نظیر مخاطبان ، یاد شهیدان غواص را گرامی داشته و اجرای "مثل ماه برای آسمان" را به روح این هنرمندان پایداری و شجاعت تقدیم کرد.
در این مراسم لوح تقدیر گروه تئاتر آیین به دو نوجوان بازیگر نمایش اهدا شد. زارعی در ادامه از زحمات حاج حسین هدایتی که حمایت بی دریغش زمینه اجرای این نمایش را فراهم آورده سپاسگذاری کرد.
مثل ماه برای آسمان در آخرین اجرای خود میزبان جمع کثیری از هنرمندان و اساتید دانشگاه ، دانشجویان و پژوهشگران تئاتر بود . دکتر محمدعلی خبری ،رحمت امینی ، مریم معترف ، دکتر بهرام جلالی پور، دکتر تاجبخش فنائیان، دکتر حسین حقیقی ، علی قربانی مدیر مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری، حسین پارسایی ، منوچهر اکبرلو، رضا آشفته، حسن دولت آبادی،افشار، حسن سرچاهی ، علم بیگی، مختاری ، نرگس محمدی، ، اردستانی، سعید مطلبی، سپهر محمدی ، کریم رجبی، مجید ستایش و ... از جمله هنرمندانی
بودند که به تماشای این نمایش نشستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار