قدرت نمایی پاور لیفتینگ کاران استان در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری پانا: تیم همدان در مسابقات ددلیفت قهرمانی کشور به هفت نشان طلا ، چهار نقره و دو نشان برنز انفرادی دست یافت.

کد مطلب: ۳۵۹۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، مسابقات ددلیفت قهرمانی کشور جهت انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی لهستان با شرکت ورزشکارانی از استانهای سراسر کشور در شهر اصفهان در حال برگزاری می باشد.
این رقابت ها در اوزان 59، 66، 74، 83، 93، 105، 120 و 120+ در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان طی روزهای 21 لغایت 24 خرداد ماه در محل ورزشگاه تختی استان اصفهان برگزار می گردد.
تیم همدان که با مربیگری علی اکبر سعیدی اخلاص و سرپرستی روح ا... رسولی در این رقابت ها حاضر شده بود موفق شد به هفت مدال طلا ، چهار نقره و دو نشان برنز دست یابد.
در مسابقات نوجوانان تیم همدان به عنوان سوم مشترک دست یافت، در رده انفرادی این رقابت ها نیز علی نجفی در وزن 66 کیلوگرم ، محمد حسنی پور در وزن 74 کیلوگرم و عباس زندی دروزن 83کیلوگرم به نشان طلا دست یافتند.
در این رقابت و در رده تیم جوانان تیم همدان با اقتدار قهرمان شد دردر رده انفرادی نیز حسن ذاکر پور دروزن 74کیلوگرم و محمد امین حسن زاده دروزن کیلوگرم 105 هر دو به نشان طلا دست یافتند یوسف حمیدی دروزن 53کیلوگرم ورضا صمدی در وزن 66 کیلوگرم به مقام دوم رسیدند و امیر حسین حسنی در وزن 120 کیلوگرم به نشان برنز دست یافتند.
در تیمی بزرگسالان همدان عنوانی را کسب نکرد اما در رده بندی انفرادی فرشید جعفری در وزن 74 کیلوگرم به مقام چهارم دست یافت.
نتایج تیمی، پیشکسوتان حاضر در این رقابتها هنوز اعلام نشده است اما در رده انفرادی علی حیدری در وزن 66 کیلوگرم حسین سرشار در وزن 93 کیلوگرم به قهرمانی دست یافتند و عباس پناهی در وزن 74کیلوگرم و حسین علی هنری در وزن 83 کیلوگرم نشان نقره کسب کردند و علی عبدالهی دروزن 105 کیلوگرم مقام سوم را ازآن خود کرد.
این مسابقات در برخی از اوزان و رده های مختلف سنی همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار