وزیر ارشاد از بزرگ‌ترین پروژه‌های فرهنگی و عمرانی یزد بازدید کرد

خبرگزاری پانا: وزیر ارشاد از نزدیک در جریان مراحل ساخت بزرگ‌ترین پروژه‌های فرهنگی و عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد قرار گرفت و از آن بازدید کرد.

کد مطلب: ۳۵۹۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، علی جنتی دقایقی پیش با حضور در مسجد روضه محمدیه یزد، در جوار تربت پاک سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی(ره) قرار گرفت.
وی با حضور بر تربت پاک این شهید والا مقام، علاوه بر ادای احترام به مقام سومین شهید محراب، با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا تجدید پیمان کرد.
بنابراین گزارش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین، از چندین پروژه عمرانی نظیر فاز دوم کتابخانه امام علی، تالار مرکزی و کتابخانه مرکزی یزد بازدید خواهد کرد.
جنتی با حضور در تالار فرهنگ اداره کل ارشاد، با اصحاب فرهنگ و هنر نیز دیدار می‌کند و در این مراسم از حاج حسن دانش قاری ممتاز یزدی تقدیر می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد حضور می‌یابد و با مدیران و کارمندان اداره کل دیدار و گفتگو خواهد کرد.
پایان بخش برنامه‌های سفر وزیر سخنرانی در جشن حضور که به مناسبت سالروز 24 خرداد 92، عصر روز یکشنبه در سالن تربیت معلم شهید پاک نژاد برگزار می‌شود،خواهد بود.

* علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه در دست احداث تالارمرکزی یزد بازدید کرد

وی از نزدیک در جریان مراحل ساخت این طرح قرار گرفت، این پروژه با 13هزار و 398 متر زیربنا یکی از بزرگترین پروژه های فرهنگی و عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به شمار می رود.
این پروژه نیز با 95 درصد پیشرفت کار در دست تکمیل و ساخت است و این تالار شامل سالن‌های موسیقی، همایش و نمایش، گالری، سن متحرک، غرفه‌ پلاتوهای تمرین، فضای نمایشگاهی و کلاس‌های آموزشی است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از کتابخانه مرکزی و فاز دو مجتمع فرهنگی امام علی(ع) یزد نیز بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار