کانون لقمان کاشمر سالروز تاسیس کانون های فرهنگی تربیتی را جشن گرفت

خبرگزاری پانا : اعضای فعال کانون لقمان کاشمر 21 خردا د سالروز تاسیس کانون های فرهنگی تربیتی را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۳۵۸۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ به مناسبت 21 خرداد سالروز تاسیس کانون های فرهنگی تربیتی اعضای فعال کانون لقمان با اجرای سرود ومیان پرده طنز شادی خود را از عضویت در کانون ابراز کردند.

شهابیان مدیر کانون لقمان ضمن تشکر از فعالیت وزحمات اعضای گروه های سرود و تئاتر که بلافاصله بعد از پایان امتحانات خود به کانون آمده و تمرین های خود را شروع کردند اظهار داشت که کانون ها به منظور رشد استعداد های دانش آموزان به وجود آمده و در واقع خانه دانش آموزان است ومی توانند از کانون برای تمرین هنر های خود استفاده کنند.
وی سپس اظهار کرد: کانون لقمان توسط شهید هادی شهابیان وتعدادی از مربیان انقلابی کاشمر قبل از تاسیس کانون های فرهنگی تربیتی در کشور به وجود آمده که در آن زمان احساس می کردند یک مرکز فرهنگی لازم است تا از جذب جوانان ونوجوانان به تشکل های غیر متعهد جلوگیری وزمینه را برای فعالیت وهنر نمایی دانش آموزان مستعد فراهم نماید.
گفتنی است که اعضای فعال کانون خود را برای اجرای مراسم افتتاحیه کلاسهای تابستانی آماده می کنندودر این مراسم به اعضای کانون که در طی سال در کلاسهای مختلف کارت تلاش دریافت کرده ویا رتبه نهایی برتر را از آن خود کرده اند جوایزی اهدا میشود.
دانش آموزان واولیا میتوانند جهت دیدن عکسهای این مراسم به سایت کانون لقمان به آدرس : http://kp1673.khschool.ir/ مراجعه کنند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار