سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز :

با نانوایان متخلف دراستان البرزبرخوردمی شود

خبرگزاری پانا:سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز گفت:بانانوایان در خصوص گرانفروشی، کم فروشی، کیفیت پایین نان و عرضه خارج از شبکه آرد،بدون هیچ اغماضی برخورد می شود.

کد مطلب: ۳۵۷۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا، عباداله کامکارروزدوشنبه 18/خردادماه در بازدیدازشهرک صنعتی بهارستان و کارخانه تولیدی سه نان،افزود: واحد های خبازی علاوه بر نظارت به قیمت ها در بخش بهداشت مورد نظارت دقیق دستگاه های متولی قرار خواهند گرفت و در صورت مشاهده تخلف به شدت با متخلفین برخورد می شود.

وی افزود:نان بحثی ملی است که همه دستگاه های اجرایی در این امر دخیل هستند و باید با جدیت مسایل مربوط به آن را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از نانوایان گلایه از نامرغوبی آرد کارخانه های آردسازی دارند، ادامه داد: براین اساس در استان البرز باید بازدید میدانی از کارخانه های تولید کننده آرد در اولویت کاری دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.
سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز خاطرنشان کرد: افرادی که دراین زمینه مرتکب تخلف می شوند باید مورد مجازات قرار گیرند و از نقش موثر مردم نیز نباید غافل شد.
کامکار گفت: بنابراین باید از خود مردم کمک گرفت و با هماهنگی استانداری رابطانی در محل های مختلف برای اطلاع رسانی از وضعیت و کیفیت نان مستقر کرد .
وی یادآورشد: دولت تدبیر وامید پس از جلسات کارشناسی اقدام به ازاد سازی ارد با هدف ارتقای کیفی نان کرده و امروز در استانها دستگاههای اجرایی ذیربط باید با پیگیری این موضوع به ارزیابی وضعیت استانی خود بپردازند .
کامکار گفت: استان البرز دارای ظرفیتهای قابل توجهی در بخش تولید است که باید از آنها نهایت بهره را برد که از این ظرفیتها می توان به وجود تعداد قابل توجهی کارخانه تولید ارد اشاره کرد.
وی تاکید کرد: با نظارت بیش از پیش این واحدهای تولیدی بویژه ارد می توان زمینه ارتقا وبهبود هرچه بیشتر چرخه تولیدی و اقتصادی استان نوپای البرز را فراهم کرد.

دراستان البرز بیش از 19کارخانه تولید ارد فعالیت دارد و در نشست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز ضمن تودیع و معارفه مدیرکل غله استان البرز، بازدیدهای مستمر از کارخانه و مراکز فروش آرد، نحوه توزیع مورد تاکید قرار گرفت .

در این نشست مقرر شد اجرای مرحله دوم آزاد سازی آرد از وزارت خانه پیگیری، تجربیات استان های موفق در آزاد سازی اخذ، عرصه خارج از شبکه ارد و نحوه برخورد با متخلفین، نانوایان غیر مجاز و مشکلات سامانه صدور حواله آرد و ایجاد سامانه خرید آرد در کمیته های کارشناسی مورد بررسی، شرکت دانش بنیان آرتین شیمی در خصوص افزودن آنزیم آرد تولیدی به صورت پایلوت جهت تولید 200 تن در یکی از کارخانه های استان بررسی، موضوعات قبل از طرح در کارگروه ابتدا در کمیته های کارشناسی بررسی و برای اخذ مصوبه در کارگروه مطرح شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار