مصادف با ماه مبارک رمضان؛

کمک به 160 هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: امسال در ماه مبارك رمضان 160 هزار مددجوی تحت حمایت اطعام خواهند شد.

کد مطلب: ۳۵۶۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، "عبداله فرج اسلام" معاون مشاركتهای مردمی كمیته امداد استان با بیان اینكه این نهاد آمادگی بیشتری را نسبت به سال قبل جهت اجرای برنامه های ماه رمضان دارد گفت: در نظر داریم با مشاركت خیرین فعال استان در سراسر آذربایجان غربی160 هزار مددجوی تحت حمایت را در مساجد و سالن های كانونهای فرهنگی پای سفره های افطار بنشانیم و علاوه بر این به توزیع مواد غذایی خشك نیز اقدام نماییم.

عبداله فرج اسلام حداقل هزینه برنامه های اطعام را بیش از 20 میلیارد ریال ذكر كرد و از خیرین و اشخاص نیكوكار در سطح استان خواست كمیته امداد حضرت امداد را همانند سالهای قبل در انجام این امر خیر و خداپسندانه كه توشه ای برای آخرت آنان است یاری نمایند.

وی افزود: در كنار برنامه های اطعام و توزیع مواد غذایی خانواده، اجرای طرح مفتاح الجنه نیز از برنامه های بسیار مهم ماه مبارك رمضان می باشد كه به صورت شبانه با حضور مسئولین و اشخاص خیر انجام می پذیرد.

معاون مشاركتهای مردمی كمیته امداد استان خاطر نشان ساخت: امسال در طول ماه مبارك رمضان طرح مفتاح الجنه و دیدار از خانواده های تحت حمایت ، برای بیش از 1000 خانواده اجرا خواهد شد كه امید است تأثیر این دیدارها برای مددجویان عزیز موجب احسان و بركات بیشتری باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار