رئیس اداره آموزش و پرورش قرچک:

صبر و پایداری معلمان ایثارگر برای ما آموزنده است

خبرگزاری پانا: مهدی نیکبخت رئیس اداره آموزش و پرورش قرچک گفت: صبر و پایداری معلمان ایثارگر برای ما آموزنده است.

کد مطلب: ۳۵۵۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، آئین تجلیل از جانبازان فرهنگی قرچک، با حضور مهدی نیکبخت رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک ،ازمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک ،سرهنگ قرایی فرمانده انتظامی شهرستان قرچک و محسن کهزادی رئیس شورای اسلامی شهر قرچک در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد . از جانبازان فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش تجلیل شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک در تجلیل از جانبازان فرهنگی با اظهار خرسندی از حضور در تجلیل از جانبازان دفاع مقدس گفت: این انقلاب آسان به دست نیامده است و شهامت و شجاعت مردان و زنان ایرانی در ایام دفاع مقدس و روزهای دشوار ضامن بقای انقلاب اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: روحیه پایداری و استقامت جانبازان را ستود و گفت صبر و پایداری شما و همه جانبازان سرافراز بخصوص معلمان ایثارگر برای ما آموزنده است و بدون تردید صبوری و استقامت آزادگان در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی نقش مهم وموثری داشته است و همه ملت ما قدردان ایثارگران و جانبازان و خانواده های معظم شاهد می باشند .

آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در آئین تجلیل از جانبازان گفت: نقش زنان و مادران و همسران جانبازان و را ستودنی است و خاطر نشان کرد: کسب مدارج علمی بالا و حضور در صحنه اجتماع توسط جانبازان سرافراز، تنها با صبوری و حمایت همسران جانبازان ممکن است و این صبوری از نظر خداوند متعال پنهان نیست و اجر آن در پیشگاه الهی محفوظ است .

شایان ذکر است ،در این آئین از جانبازان فرهنگی توسط مهدی نیکبخت رئیس اداره آموزش و پرورش ،آزمان کادری رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران و محسن کهزادی رئیس شورای اسلامی شهر قرچک تجلیل و لوح سپاس به رسم یاد بود اهداء شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار