گزارش پانا از اظهارات اقتصادی رییس جمهور:

اقتصاد مردم باید با سانتریفیوژ بچرخد/امسال سال رونق اقتصادی است

خبرگزاری پانا: رییس جمهور گفت: باید بدانیم که مردم در این انتخابات به این امر مهم رأی دادند چرا که اقتصاد و زندگی مردم همراه با سانتروفیوژ باید بچرخد و این رأی مردم است و امسال سال رونق اقتصادی نیز خواهد بود.

کد مطلب: ۳۵۴۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پانا، حسن روحانی در جمع فرماندهان سراسر کشور با اشاره به برخی از مسائل مهم اقتصادی عنوان کرد: این روزها باید در کشور نشاط حاکم باشد هر چند هنوز در مذاکرات هسته ای هنوز نتیجه ای نگرفتیم اما مردم باید شاد و بانشاط باشند و ظاهرا عده ای از لبخند مردم می ترسند.

وی افزود: مسأله هسته ای مسأله بین جناح ها نیست و مسأله ای ملی است و بار آن بر دوش نظام است و بازتاب آن بر مسائل اقتصادی و فرهنگی نیز باید نمود داشته باشد.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: افرادی که امروز مسئولیت مذاکرات را بر عهده دارند در سطح بالای تخصص هستند و در عین حال نقد بر آنها اشکالی ندارد اما باید بدانیم که مردم در این انتخابات به این امر مهم رأی دادند چرا که اقتصاد و زندگی مردم همراه با سانتروفیوژ باید بچرخد و این رأی مردم است.

روحانی تصریح کرد: ما بر مبنای رأی ما و خطوط قرمزی که ترسیم شده عمل می کنیم و تیم هسته ای نیز خوب می داند چه بگوید و در یک کارزار بین المللی تیم مذاکره کننده باید امیدش بعد از خداوند به ملت بزرگ باشد که ملت پشتیبان است و به نظر من همه ما پشتیبانیم تا این را به دنیا ثابت کنیم که ایران فعالیت هسته ای اش بر خلاف ادعای بدخواهان صلح آمیز است.

وی گفت: م به دنیا ثابت می کنیم که فعالیت هسته ای ایران به نفع ملت ایران و منطقه خواهد بود و می توانیم پای میز مذاکره حقوق خودمان را احقاق و اثبات کنیم و تحریم ظالمانه را بزدائیم.

رییس جمهور یادآور شد: امسال سال سیاست داخلی است و به حول و قوه الهی سال سیاست خارجی هم هست و همزمان سال رونق اقتصادی هم خواهد بود ان شاء الله و همزمان سال همدلی نیز هست.

روحانی در خصوص انتخابات نیز اظهار کرد: پیروزی انتخابات در گروه سلامت برگزاری آن است و جناح های کشور ریشه های تاریخی و علمی دارند و جناح ها و احزاب از بین نمی روند هر چند شکل و اسم حزب عوض شود.
وی خاطر نشان کرد: ایران ملت متکثر هستیم و جامعه آزادی در ایران داریم
در حال تکمیل ....

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار