در دیدار معاون وزیر بهداشت و رییس پزشکی قانونی تاکید شد؛

گسترش همکاری‌های وزارت بهداشت و سازمان پزشکی قانونی

خبرگزاری پانا: دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با دکتر احمد شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور دیدار کرد.

کد مطلب: ۳۵۳۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران معاونت آموزشی وزارت بهداشت و سازمان پزشکی قانونی کشور برگزار شد، معاون آموزشی وزارت بهداشت بر نقش متخصصین پزشکی قانونی در سازمان پزشکی قانونی و گروه های آموزشی دانشگاه های مجری دوره دستیاری تاکید نمود و اظهار امیدواری کرد تا با همکاری سازمان پزشکی قانونی آموزش متخصصین این رشته هدفمند گردد.

بنا به همین گزارش رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور نیز بر ظرفیت های موجود در این سازمان برای کمک به آموزش پزشکی کشور تاکید و اظهار امیدواری نمود این همکاری بتواند ضمن ارتقاء آموزش پزشکی کشور خصوصا در حوزه آموزش متخصصین پزشکی قانونی زمینه ساز بهره­‌مندی بیشتر سازمان پزشکی قانونی از خدمات دانش آموختگان علوم پزشکی کشور گردد.

همچنین در این جلسه درخصوص بازنگری و اصلاح کاریکولوم آموزشی رشته تخصصی پزشکی قانونی متناسب با نیاز سازمان پزشکی قانونی، هدفمند نمودن آموزش دستیاران این رشته و زمینه های همکاری های آموزشی بین وزارت بهداشت و سازمان پزشکی قانونی مذاکراتی انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار