ادارات برق و آب آبادان از قطع خدمات به مدرارس در ایام برگزاری امتحانات

خبرگزاری پانا :معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: ادارات برق و آب آبادان از قطع خدمات به مدرارس در ایام برگزاری امتحانات خودداری کنند.

کد مطلب: ۳۵۰۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش آبادان پانا، جواد علوانیان در دومین شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان به برگزاری امتحانات نوبت دوم اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی امنیت فضاهای پیرامون مدارس بویژه حوزه های امتحانات نهایی را تامین کند.
وی همچنین اضافه کرد: اخذ کمک های مردمی و هزینه کلاس های فوق برنامه مدارس هیات امنایی و دولت شیوه نامه تعیین شود.
وی اظهار داشت:مدارس هیات امنایی امسال 20 درصد به هزینه های اخذ شده از اولیای دانش آموزان افزایش می یابد.
وی گفت: امسال پنج مدرسه از مدارس دولتی به مدارس هیات امنایی تبدیل می شوند و تعداد مدارس هیات امنایی آبادان به 20 مدرسه خواهد رسید.
مدیر آموزش و پرورش آبادان افزود: تشکیل ستاد ثبت نام دانش آموزان و شروع ثبت نام دانش آموزان مقطع ابتدایی از اول خرداد ماه در آموزش و پرورش آبادان انجام خواهد شد.
علوانیان اضافه کرد:ثبت نام دانش آموزان در مقطع متوسطه اول و دوم از 15 تیرماه آغاز خواهد شد.
وی گفت: برای رفاه حال دانش آموزان و اولیا در زمان ثبت نام ، فقط دانش آموزان پایه هفتم جهت ثبت نام مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به اجرای طرح سند تحول بنیادین ، امسال پایه هشتم مستقر خواهد و پایه دهم نخواهیم داشت.
وی به تحصیل هشت هزار و 462 دانش آموز در مقطع متوسطه دوم در حوزه نظری و فنی و کارو دانش اشاره کرد و گفت:41 درصد دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم در رشته های فنی و حرفه ای و کارودانش مشغول تحصیل هستند و این درصد با درصد کشوری برابر است.
مدیر آموزش و پرورش آبادان افزود: 47 درصد دانش آموزان مقطع متوسطه دوم در رشته علوم تجربی و 18 درصد در رشته ریاضی و 34 درصد در رشته علوم انسانی درس می خوانند .
وی همچنین از پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان آبادان خبر داد و گفت: 21 میلیاردو 708 میلیون و 284 هزار و 750 ریال که بخشی از مطالبات فرهنگیان است به حساب فرهنگیان پرداخت شد.
وی همچنین از تشکیل ستاد اوقات فراغت دانش آموزان در آینده ی نزدیک خبر داد و گفت:دانش آموزان ممتاز علمی ، قرآنی ، فرهنگی و ورزشی با پنج دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
وی گفت: دو هزار دانش آموز در قالب اردوهای متمرکز اعزام خواهند شد.
در این نشست حسنعلی علیدوست بخشدار مرکزی آبادان و اعضای شورای آموزان و پرورش در خصوص مدارس هیات امنایی ، امتحانات نوبت دوم مدارس و اوقات فراغت دانش آموزان به بحث و تبادل پرداختند و در این خصوص مصوباتی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار