تخریب ساخت و سازهای غیرقانونی در شرف آباد

خبرگزاری پانا: ساخت و سازهای غیرقانونی که در 20 هکتار از اراضی کشاورزی و زراعی شرف آباد بخش مرکزی کرمان انجام شده بود تخریب شد .

کد مطلب: ۳۵۰۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانابه نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان با حضور فرماندار ، دادستان ، مسئولین جهاد کشاورزی شهرستان و امور اراضی استان و نیروی انتظامی ، چندین هکتار از ساخت و سازهای غیرقانونی در اراضی کشاورزی شرف آباد از توابع بخش مرکزی کرمان ، تخریب شد .
محمدعلی توحیدی فرماندار کرمان این تخریب را براساس تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری و در راستای برخورد با سودجویانی که اقدام به تغییر کاربری نموده دانست و خاطرنشان کرد :افرادی با قصد سودجویی اقدام به تفکیک غیرقانونی اراضی کشاورزی حاشیه شهر کرمان و تغییر کابری به مسکونی نموده که بحمدالله تاکنون اقدامات خوبی درجهت آزادسازی اراضی و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در این مناطق صورت گرفته است.
وی تصریح کرد : امروز نیز ساخت و سازهای غیرقانونی که در 20 هکتار از اراضی کشاورزی و زراعی شرف آباد بخش مرکزی کرمان انجام شده بود تخریب شد .
فرماندار کرمان با غیر قانونی دانستن تغییر کاربری اراضی کشاورزی و توصیه به شهروندان مبنی بر رعایت جانب احتیاط و استعلام از دستگاه های ذیربط در معاملات ملکی این گونه اقدامات را گامی در راستای جلوگیری از سودجویی برخی افراد دانست .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار