یک نماینده مجلس در گفت و گو با پانا:

فانی در صدد است اثبات کند که معلم تولیدکننده است، نه مصرف کننده

خبرگزاری پانا: احمد بخشایش اردستانی با اشاره به اقدامات فانی در جهت ارتقای سطح زندگی معلمان بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش تلاش کرده تا مطالبات گذشته فرهنگیان را به روز کند که طرح رتبه بندی معلمان اقدامی از این دست است که بین 150 تا 400 هزار تومان به حقوق هر یک از معلمان اضافه خواهد شد.

کد مطلب: ۳۴۹۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد

احمد بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد وزیر آموزش و پرورش به خبرنگار پارلمانی پانا گفت: فانی یک وزیر ماخوذ به حیا است و تلاش می کند تا در دولت ثابت کند معلمان صنف تولید کننده اند، نه مصرف کننده.

وی ادامه داد: نگاه دولت این است که سرمایه گذاری روی معلمان، منتج به دریافت خروجی نیست و از این مساله این تلقی را می کند که معلمان قشر مصرف کننده هستند؛ فانی در صدد است تا این نگاه را از بین ببرد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: وزیر باید به هیات دولت ثابت کند که معلم ها تولیدکننده علم هستند. همچنین شان معلمان اقتضا می کند که کرامتشان حفظ شود و این مساله از طریق ارتقا وضعیت معیشتی آن ها حاصل خواهد شد که وزیر باید در این راستا با نوبخت مذاکراتی داشته باشد تا در افزایش حقوق معلمان تغییراتی به وجود آید.

بخشایش اردستانی خاطرنشان کرد: وزیر آموزش و پرورش تلاش کرده است تا مطالبات گذشته فرهنگیان را به روز کند که اقدام مثبتی است. همچنین طرح رتبه بندی معلمان نیز اقدام خوبی است که بین 150 تا 400 هزار تومان به حقوق هر یک از معلمان اضافه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار