مدیرعامل کانون پرورش فكری کودک و نوجوان مازندران

فضای مجازی کودک و نوجوان در کانون راه اندازی می شود

خبرگزاری پانا: مدیرعامل کانون پرورش فكری کودک و نوجوان مازندران گفت: فضای مجازی کودک و نوجوان با هدف استفاده خانواده‌ها از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در حال طراحی است.

کد مطلب: ۳۴۶۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره كل كانون پرورش فكری كودكان ونوجوانان مازندران، علیرضا حاجیان‌زاده در ششمین آیین تجلیل از پیشکسوتان کانون استان مازندران گفت: این طرح آماده‌ اجراست و امیدواریم بتوانیم طی سال جاری امکان بهره‌مندی کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها را از فعالیت‌های کانون به صورت غیر حضوری و در فضاهای مجازی با اجرای طرح ایجاد پرتال ملی کودک و نوجوان فراهم کنیم .
وی با اشاره درخواست‌های اعضای نوجوان برای ارتقای فعالیت‌های کانون به ویژه توجه بیشتر به امکانات روز و حضور در اینترنت تاکید کرد: کانون برای این امر اهمیت زیادی قایل است اما باید توجه کنیم که استفاده از اینترنت در میان دانش‌آموزان باید مدیریت شود
حاجیان‌زاده یادآور شد: فعالیت‌های قدیمی و اصیل کانون همچنان به قوت خود باقی می‌ماند و نباید کاری کنیم که بچه‌ها در زمان حضور در کانون هم پیوسته پشت رایانه بنشینند، بلکه قصه‌گویی، کتاب‌خوانی و دست‌ورزی‌های هنری و ادبی ویژگی‌ اصلی فعالیت‌های کانون است .
مدیرعامل کانون در همین حال از استفاده بیش از حد دانش‌آموزان از رایانه و لوح‌های رایانه‌ای و گوشی‌های تلفن همراه - به نحوی که تمام وقت آنان صرف این امکانات شود - اظهار نگرانی کرد و گفت: خانواده‌ها باید این مساله را از نظر زمانی مدیریت کنند .
وی اذعان داشت: كتاب خوانی و مطالعه محور اصلی فعالیت های كانون است و داشتن مهارت های خواندن، نوشتن، بیان و گوش دادن می تواند به تقویت فرهنگ كتابخوانی كمك نماید.
حاجیان زاده با تاكید بر اینكه شناخت نیازها و علایق اعضای كانون بسیار مهم است، افزود: برنامه ریزی می كنیم تا بر اساس نیاز های موجود عمل نماییم.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواستار افزایش ارتباط کانون با پیشکسوتان و استفاده از تجربه‌های آنان در سراسر کشور شد.
علیرضا حاجیان‌زاده آیین تجلیل از پیشکوستان را ارزشمند دانست و تصریح کرد: علاقه‌مندم چنین همایش‌هایی در سایر استان‌ها هم ترویج پیدا کند و منحصر به سالی یک بار هم نباشد چرا که این ارتباط‌ها باعث می‌شود تا از تجربه و دانش این پیشکسوتان استفاده کنیم .
حاجیان‌زاده در عین حال تاکید کرد که با پیشرفت‌های روزافزون جهان امروز نباید در گذشته هم باقی بمانیم اما با این نظر هم موافق نیستم که گذشته‌ها گذشته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار