آغاز به کار نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

خبرگزاری پانا: بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور 1200 شرکت داخلی و 600 شرکت خارجی امروز در تهران آغاز به کار می کند.

کد مطلب: ۳۴۵۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، این نمایشگاه با شعار تقویت تولید داخل با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و با رویکرد توجه به شرکتهای داخلی و به ویژه شرکت های نرم افزاری و دانش بنیان تا 19 اردیبهشت آماده بازدید کارشناسان، فعالان صنعت نفت و صنایع وابسته، استادان و دانشجویان و دیگر علاقه مندان است.
امسال با حضور 1800 شرکت داخلی و خارجی ، همه 50 هزار متر مربع فضای نمایشگاه بین المللی تهران در اختیار این رویداد مهم عرصه انرژی قرار گرفته است اما بسیاری از شرکتهای متقاضی نمایشگاه نتوانستند در این رویداد حضور یابند.
600 شرکت خارجی حاضر در این نمایشگاه از 29 کشور و عمدتا از کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی هستند و از جمله شرکتهای ایتالیا، چین، آلمان، روسیه، فرانسه ، بلژیک، انگلیس ، کره جنوبی ، مالزی، اوکراین، اسپانیا، اتریش، سوئیس ، کانادا، نروژ، لهستان، سودان و نیجریه در این نمایشگاه حضور دارند.
قرار است در حاشیه این نمایشگاه، چهار همایش و هم اندیشی تخصصی شرکتهای چهارگانه وزارت نفت (شرکت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش) با صنایع داخلی و شرکتهای مرتبط برگزار شود و نشست های علمی و پژوهشی و چند نشست خبری در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
شرکتهای حاضر در این نمایشگاه در دسته های کالایی و خدمات شامل محصولات و فراورده های نفت و گاز، اتوماسیون، پمپ، الکتروموتور، اکتشاف، حفاری، پالایش، انتقال، کنتور، ابزار دقیق، اتصالات، لوله، تابلو، مخازن، ابزار آزمایشگاهی، ایمنی، برش، ایزولاسیون و عایق، روغن و روانکار، کاتالیست ها و ظرفیت های مهندسی و شرکت های پژوهشی دسته بندی شده اند.
نمایشگاه بین المللی نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی تهران جزو 5 نمایشگاه تخصصی بزرگ صنعت نفت در جهان به شمار می رود و در منطقه و جهان شناخته شده است.
مراسم افتتاحیه این نمایشگاه هم قرار است ساعت 14 امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت در سالن خلیج فارس این نمایشگاه برگزار شود.
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 19 اردیبهشت از ساعت 9 تا 16 به محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار