بانوی جانباز فرهنگی:

معلمان ایثارگر فرماندهان جبهه جنگ نرم هستند

خبرگزاری پانا: یک بانوی جانباز فرهنگی گفت: معلمان و فرهنگیان ایثارگر فرمانده و هدایتگر جبهه جنگ نرم در کشور هستند.

کد مطلب: ۳۴۴۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مهناز خدا بخشیان در مصاحبه با اداره کل آموزش و پروش خراسان رضوی اظهار کرد: معلمان باید متهعد به ارزش های دفاع مقدس باشند و در این راه از جدید ترین و کارآمد ترین ابزار ها برای اشاعه فرهنگ جبهه و جنگ در میان دانش آموزان بهره ببرند.

وی در خصوص حضور 7 ماهه خود در جبهه های حق علیه باطل افزود: من در گردان پشتیبانی جبهه بودم و برای رزمندگان لباس می دوختم و غذا تهیه می کردم و امروزه به برکت دعای آن عزیران سفرکرده از برکات انقلاب اسلامی بهره مند هستم.
این بانوی جانباز فرهنگی پیرامون یکی از مشکلات جامعه فرهنگیان بیان کرد: هر چند از منظر مکتب اسلام و دین معلم جایگاه رفیعی دارد اما لازم است منزلت اجتماعی معلمان در جامعه افزایش یابد و به فرهنگ سازی های متعددی در این زمینه نیازمندیم.
خدابخشیان وجود رهبر فرزانه انقلاب را مایه دلگرمی جامعه فرهنگیان دانست و تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب با رهنمود های روشنگرانه خود ضمن تبیین جایگاه بلند معلم در جامعه، بازخوردهای اجتماعی مردم در خصوص نگاه به معلم را نیز اصلاح می کنند و مایه دلگرمی جامعه فرهنگیان هستند.
وی ضمن تاکید بر اهمیت رعایت حجاب توسط بانوان فرهنگی خاطر نشان کرد: معلمان همواره در معرض داوری و قضاوت دانش آموزان قرار می گیرند و به همین سبب رعایت حجاب توسط بانوان فرهنگی امری ضروری است و یکی از ملاک های برتری آنان در اجتماع است.
این بانوی جانباز فرهنگی ضمن تقدیر از جان فشانی های شهدای دفاع مقدس، به ضرورت حفظ وحدت اسلامی میان معلمان تاکید کرد و گفت: برای حفظ و نشر ارزش های عالی دفاع مقدس حفظ وحدت اسلامی امری غیر قابل انکار است و معلمان باید در حفظ این وحدت کوشا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار