نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی:

کارگران بازوان توانمند چرخه تولید و صنعت کشور هستند

خبرگزاری پانا: نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگران بازوان توانمند توسعه کشور هستند و باید مکانیزم‌های موثر برای تامین نیازهای آنان توسط کارفرمایان و مسئولان فراهم شود.

کد مطلب: ۳۴۴۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، فرهاد بشیری، تامین ایمنی کارگران در محیط کار، بیمه تامین اجتماعی و آموزش مستمر آن‌ها را از مهم‌ترین نیازهای این قشر زحمت‌کش خواند و اظهار کرد: کارگران بازوان توانمند توسعه کشور هستند و باید مکانیزم‌های موثر برای تامین نیازهای آنان توسط کارفرمایان و مسئولان فراهم شود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مسلما ایجاد رضایت شغلی و فراهم کردن امکانات رفاهی برای کارگران که درصد عظیمی از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده‌اند موجب افزایش بازده در عرصه اقتصاد نیز خواهد شد.

وی از اقدامات انجام شده برای رفاه کارگران شهرستان پاکدشت خبر داد و افزود: به دلیل وجود شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی بزرگی که در شهرستان پاکدشت وجود دارد، جمعیت عظیمی از کارگران استان تهران در این شهرستان حضور دارند بنابراین به ‌منظور رفاه حال آنان در اواخر سال گذشته با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی یکی از پروژه‌ های مهم پاکدشت پس از سال‌ها به بهره‌برداری رسید و مجموعه ورزشی کارگران پاکدشت افتتاح شد.

وی ادامه داد: مقدمات احداث و راه‌اندازی یک مجتمع فرهنگی رفاهی در کنار این مجموعه ورزشی در حال بررسی است تا جامعه کارگری پاکدشت در فضایی مناسب قادر باشند از این امکانات ورزشی و فرهنگی بهره‌مند شوند.

بشیری تامین امکانات درمانی با تعرفه‌های مناسب را از دیگر نیازهای اساسی کارگران دانست و افزود: به همین منظور همراه با مسئولان سازمان تامین اجتماعی از درمانگاه شهید امانی بازدید به‌عمل آمد و ضمن استقلال این درمانگاه از ورامین، یک دستگاه آمبولانس مجهز تحویل این مرکز شد.

نماینده پاکدشت از اعلام آمادگی سازمان تامین اجتماعی برای ساخت بیمارستان در شهرستان خبر داد و گفت: البته این مسئله منوط به واگذاری زمین مناسب از سوی تامین اجتماعی پاکدشت به آن‌ها است که اکنون در حال پیگیری و امکان‌سنجی است.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار