مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

قلم ها به سمت توفیق ورزش سوق داده شوند

خبرگزاری پانا: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: قلم ها باید به سمت توفیق ورزش سوق داده شوند تا رشته های مختلف ورزشی رو به رشد و شکوفایی گام بردارند.

کد مطلب: ۳۴۲۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدارسلان حسینی در مجمع انتخابات هیات ورزشی اسکیت این استان افزود: ورزش زیباست اما خدمت به این مقوله مهم و اثر گذار که سلامت افراد و جامعه را در پی دارد زیباتر است .

وی اظهار کرد: ورزش این استان به رغم موفقیت های چشمگیری که داشته اما هنوز هم با استانداردها خیلی فاصله دارد که برای دستیابی به اهداف و برنامه های ترسیم شده باید از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در عرصه ورزش استفاده مطلوب و مناسبی کرد .

حسینی با بیان اینکه عدم برنامه ریزی خوب و منسجم به بدنه ورزش آسیب وارد می کند افزود: فضای ورزش کشور نیازمند تلطیف است و این خوب نیست که افراد به کار گمارده را به توهین، افترا و تهمت بست .

حسینی نقد منصفانه در ورزش را لازم و ضروری دانست و افزود: وقتی کسی سکان هدایت رشته ای از ورزش را عهده دار می شود نخست باید به او تسلیت عرض کرد و بعد تبریک گفت .

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: منابع کم و محدودیت ها موجب شرمندگی است و امید می رود با برداشته شدن تحریم و برنامه ریزی های خوب و مدون به توفیقات خوب و چشمگیرتری در عرصه ورزش دست یابیم .

هیات اسکیت زنجان که طی چند ماه اخیر به صورت سرپرستی اداره می شد با برگزاری مجمع انتخابات، سکان دار خود را یافت و حسن ژیانی که تنها کاندید برای این سمت بود توانست از 15 رای ماخوذه 14 رای را بدست آورد و به عنوان رییس هیات این رشته ورزشی برای چهار سال آتی تعیین و منصوب شود .

مجمع انتخابات هیات اسکیت استان زنجان با حضور فریبا محمدیان و علیرضا نصیری که به ترتیب رییس و دبیر فدراسیون این رشته ورزشی می باشند در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد .

/حیدری/

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار