کفراشی خبر داد

کمک 400 میلیارد تومانی بنیاد شهید بابت هزینه تحصیل دانشگاهیان

خبرگزاری پانا: مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش گفت: بنیاد شهید سالانه 400 میلیارد تومان بابت کمک هزینه دانشجویان ایثارگر پرداخت می کند.

کد مطلب: ۳۴۱۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

محمدحسین کفراشی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار کرد: با آسیب شناسی از اقدامات سالهای گذشته، مشکلات مدارس شاهد را احصاء کردیم.

وی افزود: باید شرایط برای خانواده های شهدا آرام باشد و قانون جامعه ایثارگری می تواند خدمات خوبی را در اختیار آن ها قرار دهد.

کفراشی خاطرنشان کرد: مطالبات ایثارگران باید مدنظر قرار گیرد. نزدیک به 25 هزار نفر شامل قانون جامعه ایثارگری هستند و اعتبار 50 میلیارد تومانی را می طلبد.

مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از بندهای قانون جامع ایثارگری این است که بین دستگاه ها برای ارائه تسهیلات به ایثارگران وحدت رویه ایجاد کند.

کفراشی بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش نگاه ویژه ای به قشر ایثارگر دارد و علاقمند است مشکلات و دغدغه های آنها را حل کند؛ البته بنیاد شهید در این زمینه می تواند در کنار آموزش و پرورش باشد و باید نسبت به تعهدات خود جدی تر باشد.

مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش درباره کمک سرانه ایثارگران گفت: بنیاد شهید وظیفه تامین تسهیلات ایثارگران را دارد تا شرایط برای ارتقای سطح علمی آن ها فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار