مدیر شبکه بهداشت و درمان خمین:

فرهنگ سازی تولید و مصرف مواد غذایی سالم بسیار مهم است

خبرگزاری پانا: مدیر شبکه بهداشت و درمان خمین گفت: فرهنگ سازی تولید و مصرف مواد غذایی سالم بسیار مهم است و همه مسئولان باید برای تحقق شعار امسال هفته سلامت تلاش کنند.

کد مطلب: ۳۴۰۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حشمت اله رضایی در دیدار پرسنل شبکه بهداشت و درمان با امام جمعه همزمان با هفته سلامت افزود: با وجودی که 75 تا 80 درصد مردم اعم از تولید کنندگان، مصرف‌کنندگان و فروشندگان سموم از اثرات سوء این سموم در سلامت آگاه هستند اما به دلیل سود اقتصادی اقدام به مصرف می کنند.
وی اظهار داشت: اجرای طرح تحول سلامت در این شهرستان معضل وجوه زیر میزی به پزشکان متخصص را در این شهرستان به کلی حذف کرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان خمین ادامه داد: دریافتی پزشکان متخصص با اجرای طرح تحول نظام سلامت افزایش یافته است.
رضایی بیان کرد: ماندگاری پزشکان متخصص، وجود پزشک مقیم در بیمارستان و کاهش هزینه درمانی از مزایای دیگر اجرای طرح تحول سلامت در این شهرستان بشمار می رود.
وی ابراز داشت: فضای فیزیکی بیمارستان و مراکز درمانی و خانه‌های بهداشت در مناطق روستایی با اجرای طرح تحول سلامت مطلوب‌تر شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان خمین اضافه کرد: برخوردار شدن همه مراکز درمانی شهر و روستا از پزشک عمومی و دندان پزشکی و راه اندازی پایگاه بهداشت و درمانی در شهرک معلم و سایت مسکن مهر خمین از دیگر مزایای اجرای طرح تحول سلامت محسوب می شود.
رضایی خاطرنشان کرد: راه اندازی سی تی اسکن در بیمارستان امام خمینی( ره ) و مجهز شدن آن به تجهیزات آزمایشگاهی و سنوگرافی مدرن با صرف 60 میلیارد ریال در راستای ارائه خدمات درمانی در یک سال گذشته صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه شعار هفته سلامت امسال ایمنی غذا از مزرعه تا سفره است افزود: متاسفانه در برخی موارد از مواد غذایی و محصولاتی استفاده می‌شود که از نظر سلامت دچار مشکل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار