مدیر آموزش و پرورش شهرستان داراب:

118 مدرسه داراب فرسوده و کلنگی هستند

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان داراب گفت:از مجموع 388 مدرسه موجود در این شهرستان 118 مدرسه فرسوده و کلنگی هستند.

کد مطلب: ۳۳۹۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، روح الله فیروزی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان داراب اظهار داشت:همچنین از مجموع مدارس این شهرستان 55 مدرسه بین یک تا 13 سال ، 56 مدرسه بین 14 تا 23 سال ، 55 مدرسه بین 23 تا 33 سال و 104 مدرسه بالای 33 سال قدمت دارند.

وی افزود:44 درصد از مجموع مدارس داراب یعنی 140 مدرسه به صورت دو نوبته فعالیت دارند که از این میزان 50 مدرسه در مرکز شهر و 90 مدرسه متعلق به روستاهاست.

فیروزی ادامه داد:از محل کمک های مردمی که مدیران مدارس شهرستان داراب در سال تحصیلی جاری جمع آوری کرده اند، دو میلیارد و 490 میلیون ریال به امر تکمیل ، توسعه و تجهیز مدارس این شهرستان اختصاص یافت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان داراب در بخش دیگری از مطالب خود بیان کرد:تا سال 1390 روند رشد دانش آموزی در داراب سیر نزولی داشت لیکن ازسال 1390 به بعد این روند افزایش یافت به گونه ای که شمار دانش آموزان پایه اول این شهرستان از دو هزار و 962 دانش آموز در سال 90 هم اینک به سه هزار و 112 دانش آموز رسیده است.

فرماندار شهرستان داراب هم دراین نشست بیان داشت:در دو سال اخیر خیرین کشور رقمی حدود 500 میلیارد ریال در حوزه ساخت و ساز مدارس هزینه کرده اند که این اقدام مهم و قابل ستایش است.

عبدالرضا قاسمپور افزود:همایش بزرگ خیرین مدرسه ساز دارابی های مقیم تهران ، روز چهارم اردیبهشت جاری در این شهرستان برگزار خواهد شد.

او گفت:در این همایش که 300 نفر از دارابی های مقیم پایتخت شرکت دارند ، راه های مختلف همیاری در زمینه توسعه فرهنگی و ساخت و ساز مدارس در شهرستان داراب مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار