کلنگ زنی 5 پروژه ورزشی آذربایجان غربی در دهه اول اردیبهشت ماه

خبرگزاری پانا: مدیركل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از كلنگ زنی احداث 5 پروژه ورزشی و آغاز تكمیل و تجهیز 8 پروژه دیگر در استان خبر داد.

کد مطلب: ۳۳۹۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،"علی خلیلی" در این خصوص گفت: به یمن و بركت ماه پرفضیلت رجب و در آغازین روزهای سال جدید با تلاش و همّت جهادین همكاران حوزه نظارت فنی بر اماكن ورزشی طی روزها و هفته های آتی عملیات كلنگ زنی و تكمیل و تجهیز 13 پروژه ورزشی استان آغاز خواهد گردید.

مدیركل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در ادامه افزود: این استان جزو معدود استانهایی می باشد كه كارهای عملیاتی زیربنایی و توسعه ای در حوزه عمرانی ورزش را در همان روزهای آغازین سال 94 شروع كرد.

خلیلی افزود: افتتاح و بهره برداری سالن ورزشی روستای دربكه شهرستان پیرانشهر نخستین پروژه ورزشی سال جدید كه البته اولین پروژه عمرانی مورد افتتاح استان نیز به حساب می آمد، آغازی ارزشمند از حركت جهادین خادمین نظام اسلامی در حوزه ورزش و جوانان استان بود كه در راه توسعه زیرساخت ها به ثمر نشست و به فضل الهی روز پنجشنبه 3 اردیبهشت ماه نیز كلنگ سالن ورزشی كوی قره ورن شهرستان میاندوآب نیز با حضور مردم و مسئولین زحمت كش شهرستان بخصوص جوانان و علاقمندان به ورزش به زمین زده خواهد شد.

مدیركل ورزش و جوانان استان همچنین گفت: این پروژه با مساحت 625 متر مربع احداث خواهد شد و عملیات اجرایی آن با 150 میلیون تومان اعتبار تخصیصی آغاز می شود و پیش بینی می شود با تخصیص بموقع اعتبار لازم كه 650 میلیون تومان است این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیركل ورزش و جوانان استان همچنین ادامه داد: تكمیل سالن روستای یزدكان خوی، تكیل زورخانه خوی و نیز تكمیل زمین فوتبال دیزج دیز این شهرستان و تكمیل زمین فوتبال وحدت نقده و احداث سالن های سقف كوتاه اشنویه و چایپاره و سالن های سقف بلند سیمینه بوكان و روستای تازه كند قره قویون شهرستان شوط از برنامه های عملیاتی چند روز آینده حوزه عمرانی ورزش استان خواهد بود كه در كنار سالن ورزشی قره ورن شهرستان میاندوآب با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 150 میلیون تومان به اتمام خواهند رسید.

خلیلی افزود: با احداث این 5 سالن ورزشی چیزی بالغ بر سه هزار و125 متر مربع بر مجموع سرانه ورزشی استان افزوده خواهد شد.

وی گفت: البته مراحل برگزاری تشریفات مناقصه پروژه های دیگری شامل: دیوار كشی استادیوم گرده سور سردشت، محوطه سازی استادیوم فرهنگیان ارومیه، تكمیل سالن ورزشی سرو ارومیه و تكمیل خانه والیبال، زمین والیبال ساحلی و راه اندازی موزه تخصصی والیبال نیز طی چند روز آینده برگزار و با مشخص شدن پیمانكاران و تخصیص های ریالی مقدماتی، عملیات تكمیل و تجهیز آنها نیز آغاز خواهد شد.

مدیركل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پایان ابراز امیدواری كرد كه با تلاش و همت و تعامل سازنده دولت و ملّت كه مصداق عینی تحقق شعار امسال می باشد، كارهای ارزشمندی در جهت خدمت به مردم عزیز استان برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار