علی زند وکیلی البوم˝دشت جنون˝را روانه بازار موسیقی کرد

خبرگزاری پانا: دومین آلبوم علی زندوکیلی با عنوان «دشت جنون» با آهنگسازی امیر حمزه حسینی توسط نشر موسیقی ایران گام روانه بازار موسیقی می‌شود.

کد مطلب: ۳۳۷۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، آلبوم «دشت جنون» علی زندوکیلی را 9 قطعه با عنوان‌های «در طلب عشق»، «دشت جنون»، «گله و دهر»، «دلدار»، «لاله رخان»، «وصل و لقا»، «گشایش»، «چشم سیاه» و «اصفهان» تشکیل می‌دهند.

علی زند وکیلی در زمستان 1392 آلبومی را تحت عنوان «عبور از مه» در ژانر سنتی با اشعاری از حافظ، زهرا پناهی، حسین منزوی و وحشی بافقی در 14 قطعه منتشر کرده بود.

این خواننده سابقه همکاری با گروه‌های دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروند و گلبانگ را دارد و کنسرت هایی نیز به همراه این گروه‌ها برگزار کرده است. از جمله کارهای شاخص وی می‌توان به تیتراژ مجموعه‌های دزد و پلیس، پژمان (آخر قصه) و شاهگوش(زهره) اشاره کرد. علی زند وکیلی در سی امین جشنواره موسیقی فجر در شیراز در 24 بهمن ماه 1393 به اجرای برنامه پرداخت.

زندوکیلی همچنین شامگاه 5 و 6 اسفند در تالار وحدت روی صحنه رفت تا برای اولین بار در قالب کنسرت انفرادی خود اجرا داشته باشد. علی زندوکیلی پیش از این در اجراها و تئاترهای مختلف به اجرای برنامه پرداخته بود.

بر اساس این گزارش، دومین آلبوم علی زندوکیلی با عنوان «دشت جنون» و با آهنگسازی امیر حمزه حسینی توسط نشر موسیقی ایران گام روانه بازار موسیقی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار