جمع آوری دو میلیارد و 200 میلیون تومان زکات در بخش مرکزی قم

خبرگزاری پانا: مسوول ستاد زکات قم گفت: سال گذشته بیش از دو میلیارد و 200 میلیون تومان زکات در این استان جمع آوری شد.

کد مطلب: ۳۳۶۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام حسن نوراللهی در نخستین جلسه ستاد زکات بخش مرکزی در سال جدید، افزود: تلاش در راستای توسعه فرهنگ پرداخت زکات از مهمترین اولویت های ستاد زکات استان است .

وی با اشاره به اینکه جمع آوری زکات در بخش های استان متفاوت بوده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته در بخش مرکزی قم حدود 40 میلیون تومان زکات برای فقرا و پروژه ها جمع آوری شده است .

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات نیازمندان و اقشار محروم جامعه و اجرای پروژه های عام المنفعه از محل جمع آوری زکات از جمله اقداماتی است که طی سال های اخیر در دستور کار قرار گرفته است .

نوراللهی همچنین با بیان اینکه برنامه های ستاد زکات استان تبلیغ و ترویج این فریضه در بین کشاورزان است، گفت: دو بخش مرکزی و جعفرآباد استان به دلیل قطب کشاورزی و دامداری دارای اهمیت بسیاری زیادی در پرداخت زکات می باشند .

بخشدار مرکزی نیز در این جلسه هدف از تشکیل این جلسه را تبیین و ترویج این فریضه الهی در بخش دانست و افزود: استفاده از ظرفیت عاملان زکات به منظور تبیین اهمیت و تاثیرات احیاء این فریضه الهی در بین مردم نقش مهمی در تقویت و توسعه این مهم در سطح بخش مرکزی ایفا کرده است .

علیرضا خزائی اظهار داشت: تلاش در راستای توسعه بیش از پیش فرهنگ پرداخت زکات از مهمترین اولویت های ستاد زکات بخش مرکزی است .

در ادامه این جلسه اعضای جلسه در خصوص بخش های مختلف تبیین و ترویج فریضه زکات در بخش مرکزی به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند .

این جلسه با حضور مسوول ستاد زکات استان، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان، امام جمعه قنوات، روحانیون مستقر در روستاها و عاملان زکات بخش مرکزی در سالن جلسات بخشداری مرکزی برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار