«زمان به وقت ما همیشه ابتدای شب است» در نمایشگاه کتاب؛

نوشته های امیرآقایی از روزهایی دور منتشر می شود

خبرگزاری پانا: امیر آقایی از رونمایی کتاب دوم خود «زمان به وقت ما همیشه ابتدای شب است» در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب خبر داد.

کد مطلب: ۳۳۵۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، دومین کتاب امیر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون با عنوان «زمان به وقت ما همیشه ابتدای شب است»در نمایشگاه کتاب امسال رونمایی می شود.

این هنرمند با انتشار عکسی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از رونمایی این کتاب خبر داده و نوشته است:

"تازه ترین كتابم با عنوان:
«زمان به وقت ما همیشه ابتدای شب است»
نوشته هایی از روزهایی دور كه صراحت در كلام بود و صداقت در زبان و لحن...
رونمایی در نمایشگاه كتاب است و نشر نیماژ چاپش كرده" ...

اولین کتاب این هنرمند مجموعه ای هایکو با نام «بیدها در باد» بود که در سال 1389 توسط انتشارات حوض نقره منتشر شد. «بیدها در باد» مجموعه ای از سروده های این هنرمند است که به عنوان اولین اثر نوشتاری وی منتشر شد.

امیر آقایی متولد 1349 است و اولین نقشش در سینما در فیلم «ارتفاع پست» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بود. او با بازی در فیلم «زن دوم» شاید به تعبیری متفاوت ترین حضورش در سینما را تجربه کرد. آقایی در سریال «اولین شب آرامش» نیز حضور داشت و ارتباط خوبش با احمد امینی کارگردان این سریال، باعث شد دوباره در ساخته دیگر احمد امینی یعنی «بی‌گناهان» ایفای نقش کند.

این هنرمند که علاوه بر بازیگری دستی در دیگر هنرها همچون نقاشی، نویسندگی و عکاسی دارد؛ چند سال پیش در دی ماه سال 1390 نمایشگاهی از آثار نقاشی خود با عنوان «وضعیت تفکر» برپا کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

حال باید ببینیم اثر تازه این هنرمند «زمان به وقت ما همیشه ابتدای شب است» چگونه با مخاطبین خود ارتباط برقرار می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار