معاون فرماندار شادگان :

فرهنگسازی برای صرفه جویی واصلاح الگوی مصرف آب

خبرگزاری پانا: معاون فرماندار شادگان گفت : فرهنگسازی برای صرفه جویی واصلاح الگوی مصرف آب یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

کد مطلب: ۳۳۵۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، معاون فرماندار شادگان گفت: فرهنگسازی برای صرفه جویی واصلاح الگوی مصرف آب یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
به گزارش این خبرگزاری جلسه بررسی و رفع مشکلات آب شرب به ریاست نعمت اله البوغبیش معاون فرماندار شادگان و با حضور مهندس کروشاوی مدیر حقوقی شرکت آب جنوب شرق استان خوزستان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بمنظور بررسی و اتخاذ راهکارهای مناسب در جهت تامین آب شرب شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شادگان تشکیل شد.
نعمت اله البوغبیش معاون فرماندار شادگان در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال 94 به نام سال «دولت و ملت،‌ همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت : کارفرما معرفی کردن مردم توسط رهبر مسلمانان جهان و کارگزار بودن دولت ، ما را ملزم میکند که با حداکثر توان از هرگونه خدمت و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم دریغ نکنیم.
آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف آب را از مهمترین عوامل موثر در راستای کاهش مشکلات کم آبی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش مصرف آب و احتمال بروز مشکلات کم آبی در شهرهاو روستاهای تابعه شهرستان ، فرهنگ سازی برای صرفه جویی در مصرف آب به عنوان یک ضرورت بسیار مهم و اساسی باید مورد توجه قرار گیرد و این خواسته محقق نمیشود جز با همکاری همه جانبه و همدلی و همزبانی آحاد مردم.
وی همچنین بیشترین مشکلات آب شرب را در روستاها دانست و افزود : برای رفع مشکل کم آبی روستاها باید راهکارهای مناسب و برنامه ریزی دقیق ارائه شود و این امر با وحدت و تعامل ، عملی خواهد.
معاون فرماندار شادگان در پایان خاطر نشان ساخت : بمنظور رسیدگی و خدمات رسانی مطلوبتر به شهروندان و مرتفع نمودن مشکلات آب شرب لازم است دستگاههای خدمات رسان تلاش وخدمات مضاعف انجام دهند و بخشداران ، دهیاران واعضای شورای اسلامی همکاری و نظارت مستمر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار