تهیه طرح پیشنهادی تاسیس پیست بین المللی ورزش های آبی در استان بوشهر

خبرگزاری پانا : نایب رئیس کمیته دراگون بوت استان بوشهر گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا مسابقات دراگون بوت بوشهر به یک رویداد بین المللی مبدل شود.

کد مطلب: ۳۳۳۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ،

نایب رئیس کمیته دراگون بوت استان بوشهر گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا مسابقات دراگون بوت بوشهر به یک رویداد بین المللی مبدل شود.
امیر انصاری ضمن مثبت ارزیابی کردن روند توسعه دراگون بوت در استان بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه در طول چند سال گذشته توسعه رشته دراگون بوت در استان بوشهر روند جهشی به خود گرفته است که این مهم مرهون زحمات تمامی مسئولین، علاقه مندان، ورزشکاران و مربیان دلسوز استان می باشد.
وی اظهار داشت: دومین دوره مسابقات دراگون بوت به مناسبت روز بوشهر مجموعا با حضور 20 تیم آقایان و بانوان از 6 استان کشور در 3 رده سنی برگزار شد که خوشبختانه در بعد کمی هم رشد قابل ملاحظه ای داشته است، از همین رو و با کسب تجربه بیشتر برنامه ریزی می کنیم تا این مسابقات در سال های آینده به یک رویداد بین المللی تبدیل شده و در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شود.
وی ادامه داد: در همین زمینه در حال تهیه طرح پیشنهادی تاسیس پیست بین المللی ورزش های آبی در استان بوشهر هستیم تا این استان به قطب ورزش های آبی و به خصوص دراگون بوت در کشور مبدل گردد.
انصاری در پایان اضافه کرد: لازم است از حمایت های بی دریغ شورای شهر بوشهر و همچنین هیات انجمن های ورزشی استان قدردانی کنیم که بدون حمایت های این عزیزان برگزاری مسابقاتی با این وسعت امکان پذیر نبود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار