رئیس اتحادیه آرد و نان ارومیه:

نانوایی‌های ارومیه کمبود آرد ندارند

خبرگزاری پانا ، رئیس اتحادیه آرد و نان ارومیه گفت: کمبود آرد در ارومیه نداریم و انتشار این خبر در شهرستان شایعه‌ای بیش نیست.

کد مطلب: ۳۳۲۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: عزیز عسگراوغلی اظهار کرد: تعیین قیمت آرد بر عهده اداره غله بوده و قیمت هر کیسه آرد 40 کیلویی طبق تعیین اداره غله 33 هزار و 200 تومان است.

وی اذعان کرد: وضعیت بهداشتی 85 درصد نانوایی‌های شهر بسیار خوب است و به نانوایی‌هایی که دارای مشکل بهداشتی هستند از سوی اتحادیه تذکر داده شده است تا به وضعیت خود رسیدگی کنند.

عسگراوغلی گفت: قبل از افزایش قیمت نان قیمت هر کیلو آرد 580 تومان بود که با افزایش قیمت نان قیمت هر کیلو آرد به 830 تومان رسید که سبب افزایش قیمت نان در مهر ماه شد البته کرایه حمل آرد و تخلیه آن نیز در تعیین قیمت هر کیلو آرد محاسبه می‌شود.

رئیس اتحادیه آرد و نان ارومیه با اشاره به اینکه در مورد افزایش قیمت آرد هیئت وزیران نقش اساسی دارند و آنان قیمت آرد را تعیین می‌کنند، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت و استانداری استان‌ها تصمیمات لازم را در مورد افزایش قیمت نان اتخاذ می‌کنند.

وی ادامه داد: از 35 هزار و 544 بازرسی انجام شده از سوی سازمان بازرسی اصناف تعداد 2 هزار و 125 تخلف کشف شده که دارای مبلغی به ارزش 550 میلیون ریال است.

این مسئول خاطرنشان کرد: آرد به میزان لازم از سوی اداره غله به نانوایی‌های شهر داده شده است و کمبود آرد در نانوایی‌های شهر شایعه‌ای بیش نیست.

وی اظهار کرد: در صورت کمبود آرد در یک منطقه، اتحادیه و فرمانداری با هماهنگی یکدیگر نسبت به رفع کمبود آرد در آن منطقه اقدام می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار