رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی:

برنامه ویژه ای برای مجامع و مجالس دانش آموزی داریم

خبرگزاری پانا: رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، مجامع و مجالس دانش آموزی را احیا و پویا خواهیم کرد.

کد مطلب: ۳۲۷۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

علی سیفی نیا در نشست اعضای مجامع و مجالس دانش آموزی با مدیر کل آموزش و پرورش که در دفتر مدیر کل برگزار شد با اشاره به اهمیت تشکل های دانش آموزی اذعان داشت: دانش آموزانی که در مجامع و مجالس دانش آموزی فعال هستند به نوعی برگزیدگان فکری و اجتماعی هم نوعان خود به شمار می روند که این موضوع نشان دهنده اهمیت تشکل ها می باشد.


وی با تأکید بر لزوم احیای تشکیلات مجامع و مجالس دانش آموزی گفت: هدف اصلی در تشکیلات و مجامع فعال شدن فعالیت های دانش آموزی است تا بتوانیم مدیران موفق آینده را در سایه این تشکیلات تربیت کنیم. مربیان هم باید آسیب های تشکیلات پیشتازان و فرزانگان را شناسایی و در جهت رفع آن با همفکری سازمان و اعضا تلاش کنند.


رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی تعاونی های آموزشگاهی و بوفه های مدارس ادامه داد: قریب به 35 درصد این طرح در سطح استان اجرا شده که با توجه به تأکیدات وزیر آموزش و پرورش بر اجرای دقیق طرح تعاونی های آموزشگاهی و یاری مدیرکل محترم در استان، پیش بینی می کنیم این رقم به 85 درصد برسد.


سیفی نیا در این خصوص ادامه داد: با مدیریت مقاومت های موجود بر راه اجرای طرح تعاونی های آموزشگاهی و توجیه مدیران مدارس توانستیم گامی بزرگ در این راه برداریم که انشاالله با حل سایر مشکلات موجود بتوانیم در اجرای موفق این طرح حرکت کنیم.


در ادامه این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی قول برپایی اردویی با حضور اعضای تشکیلات دانش آموزی را داد که جزو مصوبات این جلسه می باشد.


برگزاری همایش تشکل های دانش آموزی پیشتازان و فرزانگان در هفته معلم، برآورد حق الزحمه مربیان پیشتاز و فرزانه مربوط به سال 1393 در سطح استان توسط سازمان دانش آموزی استان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار