برگزارشدن انتخابات هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی خراسان شمالی

خبرگزاری پانا : انتخابات هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان در محل دانشگاه فرهنگیان بجنوردبا حضور معاون سیاسی ،امنیتی استانداری ،رئیس دانشگاه فرهنگیان ،مدیرکل روابط عمومی استانداری ومدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان تشکیل گردید.

کد مطلب: ۳۲۷۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا، محمد رحیم نوروزیان ،معاون سیاسی وامنیتی استانداری در این جلسه با تأکید بر نقش روابط عمومی در پایداری دستگاههای اجرایی،گفت: کلام ،بیان، سخن،قلم وکتاب از نگاه ما مسلمانان ارزش ویژه ای دارد چرا که آیات قران کریم با همین واژه ها شروع شده است و روابط عمومی با نوشته،گفتار،بیان سروکار دارد و ما مسلمانان دردنیا در شرایطی زندگی می کنیم که دارای برترین دین ها(دین اسلام) هستیم ودراین خصوص به خود می بالیم که بهترین سخن ،حرف وعقیده را داریم .

نوروزیان ،با اشاره به الگو گرفتن روابط عمومی از سوره فصلت آیه 33 قران کریم افزود: خوش گفتار کسی است که کارخوب وعمل صالح انجام دهد و وآن گفتارو رفتاری ماندگار می شود که با نام ویاد خداوند متعال شروع گردد و خداوند در آن حاضر وناظر باشد .

معاون سیاسی وامنیتی استانداری با تأکید بر پاسخ روابط عمومی به شیوه اسلامی، ادامه داد: اگر پاسخ به شیوه اسلامی سرلوحه کار روابط عمومی قرار گیرد ،آن فکر وکارماندگار خواهد شد.،ضمن اینکه ادعای روابط عمومی ،پایبندی به شعار ویژه روابط عمومی (احترام،تکریم،صداقت)نیز باید باشد.

نوروزیان با اشاره به فضای انتخاباتی در سال 94 بیان کرد: نقش روابط عمومی دراین فضا بسیار پررنگ است و امروزه دشمنان ما به شدت به فکر تخریب جامعه ما هستندکه در این میان روابط عمومی باید دقت داشته باشد و به شیوه وبیان مناسب واحسن عمل نماید وهمچنین در صدد مقابله برنیاید و فضا را تنگ نکند و دفاع اصولی براساس منطق وصداقت انجام دهد.

وی عنوان نمود: ادعای روابط عمومی با عمل صالح تضمین می گردد یعنی شیوه و روش کاربایدهمراه با پیام ودرس اخلاق باشد ودر کنار اهداف سازمانی ،تعلیم وتربیت نیز در نظرگرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار