یک مرکز پوست ،مو و زیبایی متخلف در شیراز تعطیل شد

خبرگزاری پانا: فعالیت یک مرکز پوست ،مو و زیبایی فاقد مجوزهای قانونی، از سوی دفتر کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز متوقف شد .

کد مطلب: ۳۲۴۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، نماینده وزیربهداشت در کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت:در پی گزارش هایی مبنی بر فعالیت غیر مجاز اشخاص بدون اخذ مجوزهای لازم در یکی از مراکز پوست ومو در غرب شهر شیراز،موضوع به بازرسان ویژه کمیسیون محول شد .

سید کاظم تدین افزود:متعاقب این گزارش ، پس از تایید تخلف و اخذ دستور از مقام قضایی مبنی بر مراجعه و تعطیلی محل ، بازرسان ویژه این کمیسیون به این مرکز متخلف مراجعه و ضمن بازرسی محل ، افراد خاطی را شناسایی و برای اجرای مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی کردند و سپس از ادامه فعالیت این مرکز ممانعت شد.

تدین گفت:همچنین افراد فاقد پروانه شاغل در مرکز یاد شده به مراجع قضایی معرفی شدند.

او بیان داشت:تا کنون با تعدادی از این مراکز برخورد شده که خوشبختانه با توجه به همکاری مسوولان قضایی استان فارس و شهرستان شیراز ، برخوردقضایی مناسبی با افراد متخلف صورت گرفته است .

وی از مردم خواست در صورت مشاهده موارد تخلف در این زمینه ها با تلفن 1819 که به صورت شبانه روزی دراختیار شهروندان است، تماس گرفته و موارد را برای پیگیری گزارش دهند .

کمیسیون ماده 11 مسوول رسیدگی به تخلفات پزشکی در زمینه دارویی ، تشخیص و درمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار