دبیر هیات عالی گزینش وزارت جهاد کشاورزی:

گزینش جهاد کشاورزی اردبیل در کشور یکی از برترین هاست

خبرگزاری پانا:دبیر هیات عالی گزینش وزارت جهاد کشاورزی گفت: در سطح استان ها 30 مدیریت هسته گزینش کار بررسی ، تحقیقات و معرفی را انجام می دهند که استان اردبیل در مقایسه با سایر استان ها در ارزیابی ملی جزو گزینش های برتر و کارآمد است.

کد مطلب: ۳۲۴۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محسن محمدی در آیین معارفه مدیر جدید هسته گزینش این سازمان با اشاره به جایگاه مهم گزینش در دستگاه های دولتی افزود: گزینش در مجموعه جهاد کشاورزی متمایز از دیگر گزینش های دستگاه های دولتی می باشد .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این آیین با اشاره به به ضرورت تقویت گزینش گفت: در فازهای مختلف امر گزینش باید مدیر و گزینشگران دو اصل را در کنار قوانین و مقررات ذینفع مد نظر خود قرار دهند که یکی اجتناب از ترحم بی اساس و دیگری سخت گیری های بی منطق که از سنگدلی و شقاوت ناشی می شود .

عدیل سروی با اشاره به فعالیت شاخص هسته گزینش به ویژه در استخدام 288 نفر از مهندسین ناظر که به نوبه خود حرکت ارزشمندی در بکارگیری نیروهای متخصص و متعهد محسوب می شود اظهار کرد: معیار هسته گزینش این سازمان در بکارگیری این نیروهای تخصصی اصل اعتقاد به قانون اساسی ، ولایت مداری ، احساس مسوولیت ، انگیزه خدمت به جامعه کشاورزی و برخورداری از روحیه جهادی در کنار اعتقادات راسخ دینی و مکتبی بوده که موضوع رفع دغدغه های فکری از مجموعه و ایجاد آرامش در جمعیت متقاضیان بیش از پیش متجلی است .

وی بیان کرد: هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به لحاظ اهمیت و جایگاه کاری خود در گزینش با دیگر دستگاه های اجرایی به ویژه استانداری همکاری های لازم را انجام می دهد .

سروی با ارائه سیمای کاری از کشاورزی استان گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی خوشبختانه حاصل زحمات طاقت فرسای 115 هزار تولید کننده و بهره بردار با نظارت و همکاری کارشناسان و مسوولان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی در استان موفقیت آمیز بود کما این که در 10 محصول زراعی و باغی در سطح کشور این استان در مقایسه ملی جزو استان های برتر بوده و رتبه های اول تا دهم را به خود اختصاص داده است .

حجت الاسلام اکبر اکبری ، مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز با اشاره به اهمیت و نقش هسته گزینش در عرصه خدمت رسانی مطلوب به بهره برداران با استناد به احادیث و روایت در گزینش و ارائه خدمات توام با ایجاد امید در جامعه گفت: گزینش در کائنات از اصالت مستحکمی برخوردار است کما این که گزینش کار اول خالق هستی است که بر اساس آن در بدو خلقت حضرت آدم را برگزید .

وی افزود: در مهد خلقت و عالم طبیعت گزینش اصلح باید همواره به عنوان معیار اساسی مد نظر قرار بگیرد .

وی خطاب به متولیات امر گزینش تاکید کرد: در تمام مراحل گزینش باید معیار ما الهی باشد و تا حد توان سعی و اهتمام ها بر این باشد که حق مطلب به نحو اکمل و احسن ادا شود .

در این آیین در حکمی از سوی معاون وزیر و رییس هیات عالی گزینش وزارت جهاد کشاورزی عین الله سیفی زاده به عنوان مدیر جدید هسته گزینش این سازمان معرفی و از خدمات علیرضا نصیری قدردانی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار