معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل:

نمایشگاه توانمندی های بانوان استان اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری پانا:معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان استان اردبیل همزمان با هفته گرامیداشت زن و مقام مادر در اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۳۲۲۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ، طاهر شریفی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده این استان گفت: نمایشگاه توانمندی های بانوان استان اردبیل به مدت پنج روز از اول فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه سال 1394 به منظور فروش محصولات صنایع دستی و تولیدی، معرفی توانمندی ها در حوزه اشتغال و اقتصاد، توجه به نقش زنان در اقتصاد خانواده و مجموعه های کارآفرین موفق بانوان برگزار خواهد شد .

وی افزود: در این ارتباط ستاد بزرگداشت مقام زن و مادر را تشکیل شده و تلاش داریم با تدارک برنامه های مناسب در شان بانوان، توانمندی ها در عرصه های مختلف اشتغالزایی، تشکیل تعاونی های کارآفرینی، مجموعه های فرهنگی، تشکل های غیردولتی و گروه های فعال بانوان را به نمایش بگذاریم .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه خانواده محور تشکیل جامعه ای سالم است، بیان کرد: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه، توانمندی های بالقوه ای دارند که باید در جهت توسعه و تعالی جامعه به کار گرفته شود در غیر این صورت جامعه به رشد متوازن دست نمی یابد .

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز از برگزاری مراسم نورافشانی به مناسبت سالروز ولادت خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر در محل میدان مادر اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم خبر داد .

ماریا موسوی عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی بی بدیل برای بانوان این مرز و بوم است و باید در همه ابعاد، از ایشان الگو بگیریم و اخلاق، سیره و سبک زندگی آن حضرت را مرام و نقشه راه زندگی عزتمند خود قرار دهیم .

وی اظهار داشت: بر این اساس ظرفیت های فرهنگی و توانمندی ها در حوزه زنان باید به گونه ای به کار گرفته شوند تا در کنار اعتلای جایگاه آنها، مشکلات و آسیب ها را به حداقل برسانیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار