معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

ضرورت ایجاد کمربندسبزدراستان البرز /حفظ باغ سیب کرج در اولویت کاری است

خبرگزاری پانا:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ایجاد کمربند سبز را یکی از ضروری ترین نیازهای استان در بحث حفاظت از منابع طبیعی و زیست محیطی برشمرد.

کد مطلب: ۳۲۲۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،ششمین جلسه ستاد فضای سبز استان با حضور دکتر معصومی و جمعی از مدیران کل در سالن عمران استانداری برگزارشد.

هیربدمعصومی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز؛دراین نشست باتأکیدبرضرورت ایجاد فضاهای سبز،درمناطق مختلف استان،ایجاد اقدامات زیر بنایی در توسعه فضای سبز را مهم برشمرد و گفت: یکی از مهمترین اولویت های استان در بحث توسعه فضاهای سبز ایجاد کمربند سبز است.

وی افزود: ایجاد طرح جامع فضای سبز گامی در جهت اولویت گذاری در این زمینه خواهد بود.

معاون استاندار در رابطه با موضوع احیاء باغ سیب مهرشهر نیز که بخشی از جلسه ستاد فضای سبز استان را به خود اختصاص می داد، با بیان اینکه تأکید و نظر استاندار البرز نیز حفظ و احیاء باغ سیب است، افزود: مجری احیاء باغ سیب مهرشهر با مشارکت سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج باید نسبت به حفظ اصله های درخت موجود و احیاء بخشی از اراضی اقدامات خود را تسریع بخشد.

وی با با اشاره به اینکه باغ سیب یکی از ریه های تنفسی شهر بشمار می رود، افزود: احیاء این باغ نیز در راستای توسعه سرانه های فضای سبز در استان، تلطیف محیط شهری و تحقق بخشیدن نیازهای مردم در این زمینه است.

بررسی روند تهیه و تدوین طرح جامع فضای سبز استان، اعلام اقدامات منابع طبیعی در هفته درختکاری، بررسی جایگاه شرکت های خدمات مشاور فنی و مهندسی، عضو سازمان نظام مهندسی در توسعه فضای سبز استان از جمله محورهای اصلی این جلسه بشمار می رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار