نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس خبرداد:

بررسی لایحه جامع وکالت در مجلس شورای اسلامی

خبرگزاری پانا:نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه جامع وکالت در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۳۲۱۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، منصور حقیقت پور در آیین تحلیف کارآموزان جدید وکالت در شهر توریستی سرعین گفت: این لایحه پس از بررسی کمیسیون های مربوطه در مجلس مطرح خواهد شد .

وی افزود: برای حضور کانون وکلای اردبیل در کمیسیون قضایی مجلس و همفکری و ارائه پیشنهاد در بررسی روند لایحه جامع وکلا آمادگی داریم .

حقیقت پور با بیان این که حقوق علمی تخصصی است اظهار کرد : آشنایی درستی از حقوق خود در جامعه نداریم و این مساله مشکلاتی را به وجود آورده و به خصوص در حوزه حقوق خانواده ها غفلت شده است .

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: عدم شناخت وظایف حقوقی خسارات فراوانی به خانواده ها وارد کرده ، چه بسا افرادی به خاطر آشنا نبودن به قوانین مربوط به قراردادها در زندان هستند و افرادی هم توافق نامه ای امضا کرده اند که اکنون در زندان هستند یا بدون آشنایی با ادبیات حقوقی حرف های زده شده که مشکلات ایجاد کرده و این مسائل بیانگر لزوم مشاوره با وکلا است .

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به این که وکیل خانواده نظام حقوقی و رفتاری کشور را دگرگون می کند گفت : پیشنهاد وکیل خانواده از سوی کانون وکلا نظام حقوقی کشور را متحول و می تواند به کاهش تنش ها کمک کند .

آذر تقی اف ، رییس کانون وکلای جمهوری آذربایجان و هیات همراه از میهمانان ویژه این برنامه بودند .

گفتنی است:در پایان این مراسم 30 نفر از کارآموزان وکالت با قرائت سوگند نامه و دریافت پروانه وکالت فعالیت حرفه ای خود را آغاز کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار