مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

جوانان انقلابی آرمان شهدا را هدف متعالی مسیر خود قرار دهند

خبرگزاری پانا:مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: جوانان ما به عنوان نسل آینده باید آرمان بلند شهدا را مسیر راه خود قرار داده و به پیمودن این راه عزتمند افتخار کنند.

کد مطلب: ۳۱۳۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ماریا موسوی در دیدار با خانواده دانشجوی شهید ایوب معادی گفت: انقلاب اسلامی ایران حاصل مشارکت تمامی اقشار ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) است که در این میان دانشجویان نقشی موثر و تعیین‌کننده ایفا کرده‌اند.

وی افزود: دانشجویان به عنوان جوانان بی‌باک و پرتحرک و با انگیزه در جریان انقلاب در تهیه و تکثیر و توزیع اعلامیه‌های انقلابی، برپایی تظاهرات‌ها و شعار‌نویسی‌ها و ... فعالیت‌های گسترده‌ و بی‌بدیلی داشته‌اند که در این میان عده‌ای نیز به مقام شامخ شهادت نائل شدند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل تصریح کرد: از جمله دانشجوی مسلمان و مبارز، شهید ایوب معادی فرزند خطه دلاوران رشید اردبیل است که مبارزات اسلامی گسترده‌ای در شهر بابلسر و شهرهای اطراف آن داشته است.

موسوی ادامه داد: شهدای دانشجو در دوران دفاع مقدس منشا خدمات ارزنده‌ای بودند و بسیاری از مجموعه‌های انقلابی و ضداستکباری توسط دانشجویان بنیانگذاری شده و منشا برکات عظیمی در پیروزی انقلاب شد.

وی با تاکید بر اینکه بازخوانی یاد و خاطره شهدا با هدف آگاهی و آشنایی هر چه بیشتر جوانان با نسل‌های قبل خود و فداکاری و از خودگذشتگی آنان برگزار می‌شود، گفت: شهدا چراغ روشن‌کننده راه جوانان هستند.

گفتنی است، شهید ایوب معادی دانشجوی رشته اقتصاد حسابداری دانشگاه بابلسر در 22 خرداد 1357 در سن 23 سالگی شهد شهادت را نوشید؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری به منزل دانشجوی شهید نورالدین جهانجویی رفت و پای درد دل مادر سالخورده این شهید نشست.

مادر قد خمیده این شهید با گذشت 26 سال باز اشک از چشمانش جاری شد و گفت: فرزندم برای حفظ دین و کشورمان جان خود را فدا کرد و من به آن افتخار می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار