تجلیل از خانواده دانش آموز فداکار کامیارانی

خبرگزاری پانا:با حضور فرماندار و طی مراسمی از خانواده مرحوم حامد فریدی دانش آموز فداکار کامیارانی تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۳۱۲۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،به مناسبت سالروز در گذشت حامد فریدی، دانش آموز فداکار کامیارانی طی مراسمی با حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش، تنی چند از مسئولین شهرستانی و دانش آموزان دبستان خلیج فارس، مراسم بزرگداشتی در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید منتظری برگزار گردید.

در این مراسم پیری فرماندار کامیاران، ضمن تشکر از استقبال مردم و حضور گرم آنان در بزرگداشت دانش آموز فداکار حامد فریدی، نوع دوستی و شهامت و ایثار و از خود گذشتگی را از خصایص برجسته ای دانست که مورد احترام و توجه مردم در کلیه جوامع می باشد.

شایان ذکر است؛ حامد فریدی دانش آموزی بود که با تلاش خود موجب نجات دوستان خود که در آب یخ زده افتاده بودند، شد ولی در این راه جان خود را ایثار کرد و این کار او باعث ماندگاریش در خاطره ها شد.

در بخشی دیگر از این مراسم پیام معلم مریوانی(محمد علی محمدیان )که به مناسبت یاد و خاطره دانش آموز حامد فریدی ارسال شده بود توسط عابدین حمیدی(دایی دانش آموز حامد فریدی)قرائت گردید.

در این مراسم با اهدای هدیه و لوح سپاس از خانواده دانش آموز حامد فریدی و علی میرزا زین الدینی(یکی از شاهدین ماجرا که در نجات دانش آموزان تلاش كرده و نقش داشت) تقدیر بعمل آمد.

در پایان شرکت کنندگان در مراسم با اهدای گل در محل حادثه یاد و خاطره این دانش آموز فداکارراگرامی داشتند. یادش گرامی وروحش شاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار