مسئول اداره دانش آموزی ناحیه یک سنندج:

دشمنان با توهین به پیامبر به دنبال خاموش کردن نور اسلام در غرب هستند

خبرگزاری پانا:دده جانی مسئول اداره دانش آموزی ناحیه یک سنندج گفت:دشمنان با توهین به پیامبر به دنبال خاموش کردن نور اسلام در غرب هستند.

کد مطلب: ۳۰۸۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد

حسین دده جانی مسئول اداره دانش اموزی ناحیه یک سنندج در گفت گو با خبرنگار پانابا اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام گفت: این گستاخی بی شرمانه گواه آشکاری بر ترس و واهمه دشمنان از موج بیداری اسلامی در منطقه و جهان است و دشمنان قسم خورده پیامبر اسلام (ص) برای خنثی سازی، مبارزه و خاموش کردن نور اسلام تلاش گسترده ای از خود نشان می دهند.

وی افزود: امروزه در هزاره سوم نیز شیاطین در برابر پیام نورانی پیامبر نور و رحمت نقشه کشیده اند و آدم هایی را که از انسانیت فقط شکل بشری دارند، ماموریت داده اند تا مردم را از اسلام بترسانند اما پیام حق پیامبر اسلام (ص) به وعده الهی، جهان را فراخواهد گرفت.

دده جانی ضمن ابراز تأسف از حوادث تروریستی روی داده در همه نقاط جهان از جمله پاریس، اقدام تحریک آمیز نشریه «شارلی ابدو» در توهین مجدد به ساحت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را محکوم کرد و گفت: اینک که تروریسم به اروپا نیز سرایت کرده، سردمداران استکبار حاضر به پذیرش مسئولیت ایادی تروریستی دست پرورده خود نیستند و تروریسم را به مسلمانان نسبت داده و گروه های تکفیری را به عنوان نماد بیش از یک میلیارد مسلمان معرفی می کنند.

وی بیان کرد: آن ها با این کار خود قصد دارند هم حامیان غربی تروریسم و هم مزدوران آنها را از زیر علامت سوال خارج کرده و در مقابل اسلام هراسی و اسلام ستیزی را همچنان در دستور کار خود قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار