معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان مرکزی:

بودجه های دولتی برای نگهداری از معلولین ناچیز است

خبرگزاری پانا: معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: بودجه های دولتی برای نگهداری از معلولین ناچیز است و کمک و مشارکت های مردمی نقش مهمی در این حوزه ایفا می کند.

کد مطلب: ۳۰۵۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، احمد حاج دایی در آئین تجلیل از خیران شهرستان محلات که در نیم ور برگزار شد، افزود: یکی از اقدامات مهم خیرین در حوزه بهزیستی کمک به نگهداری از معلولین است، زیرا بودجه های دولتی در این خصوص بسیار ناچیز است و نقش کمک ها و مشارکت های مردمی در این بین بسیار پر رنگ است.

وی تصریح کرد: بهزیستی بالغ بر 158 وظیفه گوناگون در حوزه های مختلف بر عهده دارد که کمک به معلولین نیز یکی از وظایف بهزیستی بشمار می رود.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به برگزاری طرح کارزار رسانه ای شیشه در سطح استان بیان کرد: شیشه یکی از سمی ترین مواد مخدر است که به منظور آگاه سازی و پیشگیری از مصرف این ماده توسط افراد جامعه این طرح برگزار شد.

امام جمعه شهر نیم ور نیز گفت: در آموزه های دینی اسلام از انفاق در کنار زکات نام برده شده است که این موضوع اهمیت انفاق را نشان می دهد.

حجت الاسلام تقی لطفی خاطر نشان کرد: یک فرهنگ مهم در جامعه ایرانی فرهنگ خیری می باشد که خوشبختانه این منطقه از ظرفیت مناسبی در این حوزه برخوردار است.

در پایان این آئین تعدادی از خیران موسسه خیریه قمر بنی هاشم نیم ور با اهدای هدایایی تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار