از سوی فرابورس ایران

میزان سهام شناور شرکت‌های فرابورسی اعلام شد

خبرگزاری پانا : از سوی شرکت فرابورس ایران، میزان سهام آزاد شرکت‌های پذیرفته شده در فرابورس اعلام شد.

کد مطلب: ۳۰۳۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، بر اساس ابلاغیه ضوابط محاسبه سهام شناور آزاد ناشران پذیرفته شده در بورس‌ها و بازار خارج از بورس، سهام شناور آزاد شرکت‌های پذیرفته شده در فرابورس ایران در پایان آذرماه اعلام شد.

طبق اعلام اداره نظارت بر ناشران فرابورسی، سهام شناور اعلام شده با احتساب ضریب شناوری ارائه شده و شروع سال مالی برای تمامی شرکت‌ها به جز عرضه شده طی دوره که متناسب با روز عرضه تا آخر دوره محاسبه شده، از تاریخ اول دی 1392 تا 30 آذر 1393 در نظر گرفته شده است.

شرکت‌هایی که بخشی از سهام آنها در اختیار شرکت‌های سرمایه گذاری استانی است، در صورتی که مجموع درصد سهامشان بالای 5 درصد شده باشد به عنوان سهام مدیریتی محاسبه شده است.

این گزارش می‌افزاید؛ شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان با ثبت عدد 84.33 درصد، بیشترین سهام شناور آزاد را دارد و شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان، مهندسی صنعتی روان فن آور، صنعتی معدنی شمال شرق شاهرود و صنایع فولاد آلیاژی یزد به ترتیب در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

بانک گردشگری، بانک دی، بانک ایران زمین، بانک خاورمیانه و بیمه سامان نیز رتبه‌های بعدی را در میان شرکت‌های فرابورسی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار