سرپرست اتاق بازرگانی ملایر:

انجمن تولید و صادر کنندگان مبل و منبت ملایر تأسیس شد

خبرگزاری پانا: سرپرست اتاق بازرگانی ملایر از تأسیس انجمن تولید و صادرکنندگان مبل و منبت در این شهرستان و انتخاب و معرفی اعضای هیئت مؤسس این انجمن خبر داد.

کد مطلب: ۳۰۱۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسن بهرامی در جلسه‌ انتخاب هیئت موسس انجمن تولید و صادرکنندگان مبل و منبت ملایر اظهار داشت: اجرای ماده 5 قوانین اتاق بازرگانی مبنی بر ایجاد تشکل‌ها و ساماندهی فعالان اقتصادی در رشته‌های تخصصی را امری اجتناب‌ناپذیر و از اهداف اساسی اتاق بازرگانی است.

بهرامی گفت: راه‌اندازی این انجمن سبب عدم پیشرفت دیگر حوز‌ه‌ها و اتحادیه‌هایی که در این بخش فعالیت دارند نمی‌شود، ضمن اینکه توان بخش خصوصی را در این حوزه بالاتر می‌برد.

سرپرست اتاق بازرگانی ملایر اظهار داشت: با ایجاد هیئت مؤسس در مراحل اولیه به ویژه تدوین اساسنامه انجمن و گذراندن مراحل قانونی و ثبت در مراجع قانونی، مرحله دوم انتخابات سراسری هیئت مدیره در یک دوره دو ساله برگزار می‌شود.

وی افزود: این انجمن با همفکری اعضا و حمایت از سوی اتاق بازرگانی و سازمان صنعت، معدن و تجارت قادر به اعزام هیئت‌های تجاری به کشورهای هدف و نیز دعوت از هیئت‌های خارجی به استان به ویژه پایتخت مبل و منبت ایران، شهرستان ملایر است.

بهرامی با اشاره به اهداف این انجمن تصریح کرد: شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی، ایجاد دفاتر نمایندگی در مراکز تجاری ایران در حوزه کشورهای هدف، بررسی مشکلات و نیز مطالبه حق و حقوق اعضا و دیگر فعالان اقتصادی در این بخش از جمله اهداف این انجمن است.

وی اظهار امیدواری کرد که این انجمن در آینده نقش مناسبی را برای مشاوره دادن در تصمیمات اجرایی این حوزه به بخش دولتی و خصوصی سطح کشور به دست آورد.

سرپرست اتاق بازرگانی ملایر با اشاره به اهمیت بالای حضور تمامی اقشار این صنف برای عضو شدن در این انجمن اعلام کرد: با رأی گیری از افراد با تجربه و پرتوان در حوزه مبل و منبت رئیس و اعضای هیئت مؤسس این انجمن انتخاب شدند.

وی با اشاره به این مطلب که این جلسه با حضور اعضای مرتبط با مبل و منبت و نظارت نماینده دولت از اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر برگزار شد، اعضای هیئت مؤسس این انجمن را یه شرح زیر معرفی کرد: ناصر قنبرگنبدی به عنوان رئیس هیات موسس و به ترتیب رأی اسکندر صحرائی، عباس روزبهانی، حسین قنبر گنبدی و علی مصطفی نوروزی اعضای اصلی و علی مطلبی و محمدرضا ترکاشوند به عنوان عضو علی البدل معرفی شده و مصطفی روستایی نیز به عنوان بازرس انتخاب شد که به صورت رسمی شروع به کار کردند.

بهرامی ضمن تأکید بر حمایت‌های نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری ویژه ملایر یادآور کرد: این مهم با پی گیری‌های اتاق بازرگانی ملایر و مساعدت اتاق بازرگانی استان با مجوز رسمی از اتاق بازرگانی ایران انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار